Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 2
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
OpenTTD.apk
#1

Instalacja & szeroko pojęta rozgrywka
[Obrazek: screen-3.jpg?fakeurl=1&h=300]
zmiany w dokumentacjach  


°
Gdzie apk'a była udostępniana przed rokiem 2019 (przeciętna data telefonu) i obecnie ?

Apk'e komórkową , aktualnie nie można pobrać z oficjalnej strony, ale jest dostępna pod linkami
(zawiera wydanie z roku 2018 & zapasowy link - bezpośredni bez przekierowania na stronę) :
https://www.apksum.com/download/org.open....0.76_free 
https://apkcafe.pl/download?file_id=765124/openttd

°°
Zamontowanie apk'i jak inne .apk 

Po zainstalowaniu (standard około 50Mb), automatycznie wypakują się wszelkie pliki oraz mogą być aktualizowane .

Jeśli zadziała (kompletnie uruchomione ) to można przejrzeć najnowsze -
https://www.openttd.org/news/2020/08/09/...-10-3.html
Wcześniejsze przed 1.6 nie posiadały podstawowych dodatków grafiki i dźwięku -
- nie jest już w tamtych obsługiwany downloading .

°°°
source code

°°°°
dostrajanie, można nie odrazu

°°°°°
Z mnóstwa aspektów , najpierw przetransportowanie czegokolwiek

Wstęp , który można pominąć:
https://wiki.openttd.org/pl/Manual/Tutorial/

°°°°° °
Ogólne przypomnienie konstrukcji :

https://wiki.openttd.org/pl/Manual/Tutorial/Pociagi

° °
Detale , ale mogą być przydatne , gospodarczo

https://wiki.openttd.org/pl/Manual/Linie kolejowe

° ° °
https://wiki.openttd.org/pl/Manual/Stacje kolejowe

° ° ° °
https://wiki.openttd.org/pl/Manual/Budowa zajezdni

°°°°° °°°°°
https://wiki.openttd.org/pl/Manual/Polecenia

°°°°° °°°°° °
https://wiki.openttd.org/pl/Manual/Sygnalizacja

°°°°° °°°°° °°
Po tym można opanować interfejs w większości (w tym odnośnik menu ) :

https://wiki.openttd.org/pl/Manual/Tutor...dsumowanie

°°°°° °°°°° °°°
Multiplayer

Jak każdy taki tryb i rozbudowana kontynuacja sieciowego TTD .
Spis serwerów /listing - publicznie :
servers.openttd.org

°°°°° °°°°° °°°°
czasem można wyszperać więcej ...

https://wiki.openttd.org/pl/Archive/Community/FAQ
 
EOF
Odpowiedz
#2
Polecam ściąganie jednak z Play Store, aniżeli z jakiegoś shady miejsca z neta - https://play.google.com/store/apps/detai...l=en&gl=US
Odpowiedz
#3
OTTD gotowe do przerobienia lub sprawdzenie 3D

Kompilowanie z :
https://github.com/pelya/openttd-android...g/1.9.1.77

 TOP
Odpowiedz
#4
Single player w gąszczu instrukcji 

Ustawienia konfiguracji , ukrytych funkcji , katalogów etc 
w razie czego użytkownicy przygotowali pewne kompendium - 
tam można zerknąć na zakładce w akapit Opcje (wyszczególniono różne):
https://wiki.openttd.org/pl/Manual/

Standardowe dane, które zostaną zmodyfikowane są przechowywane w pliku .cfg (txt). Nanoszenie swojej 
'edycji' openttd.cfg może odbywać się w sposób scentralizowany, służy do tego konsola. Poprzez 
uruchomienie OpenTTD z odpowiednim parametrem można wczytywać rozmaite profile z plików 
spersonalizowanych, utworzone kopie pod nazwą np. ottd.cfg 


OpenTTD -?

Linia komend z parametrem ( nie dotyczy mobile ) :  

Kod:
  -v drv              = Nastawia sterownik wideo (przykładowo poniżej)
  -s drv              = Nastawia sound driver (możliwości poniżej) (param bufsize,hz)
  -m drv              = Nastawia music driver (możliwości poniżej)
  -b drv              = Nastawia blitter do użycia (możliwości poniżej)
  -r res              = Rozdzielczość (na przykład 800x600)
  -h                  = Wyświetlanie tego tekstu (help)
  -t year             = Ustawia rok początkowy
  -d [[fac=]lvl[,...]]= Debugowanie
  -e                  = Start Edytor
  -g [savegame]       = Natychmiast rozpoczyna nowe/zapisane
  -G seed             = Ustawia losowe 'ziarno' (seed)
  -n [ip:port#company]= Dołączenie do sieciowej rozgrywki
  -p password         = Hasło do dołączenia do serwera
  -P password         = Hasło do dołączenia do firmy
  -D [ip][:port]      = Uruchamia serwer dedykowany
  -l ip[:port]        = Przeadresowanie DEBUG()
  -I graphics_set     = Wymuszenie zestawu grafiki (możliwości poniżej)
  -S sounds_set       = Wymuszenie ustawienia dźwięków (możliwości poniżej)
  -M music_set        = Wymuszenie zestaw muzyczny (możliwości poniżej)
  -c config_file      = Użycie 'sciezka_pliku' zamiast 'openttd.cfg'
  -x                  = Nie zapisuje automatycznie do pliku konfiguracyjnego przy wyjściu
  -q savegame         = Wpisuje informacje o zapisanej grze i zakończy

Lista zestawów graficznych:
         original_dos: Original Transport Tycoon Deluxe DOS edition graphics. (nieużyteczne: 5  brakujących plików)
 original_windows: Original Transport Tycoon Deluxe Windows edition graphics. (nieużyteczne: bez 5 plików)
                   aBase: aBase 32 bits graphics set for OpenTTD. Freely available under the terms of the GNU General Public License version 2. [aBase 2016-05-17 (5981:9d884de3512dM)]
              NightGFX: NightGFX to wersja wieczorna version of the OpenGFX bazowy zestaw grafik, dostępny bezpłatnie na warunkach licencji GNU General Public License w wersji 2. Aby uzyskać info, przejrzyj readme.txt. [NightGFX 1.2.0]
              OpenGFX: OpenGFX base graphics set for OpenTTD. Freely available under the terms of the GNU General Public License version 2. [OpenGFX 0.5.5]

Lista zestawów dźwięków:
      NoSound: Pakiet dźwięków bez żadnych dźwięków.
 original_dos: Original Transport Tycoon Deluxe DOS edition sounds. (nieużyteczne: bez 1 pliku)
      OpenSFX: OpenSFX sound replacement set for OpenTTD. Freely available under the terms of the Creative Commons Sampling Plus 1.0 License. Contains samples from "freesound.org" and "pdsound.org". For full credits see "readme.txt". [OpenSFX 0.2.3]
         AltSFX: Zestaw dźwięków AltSFX. Inny pakiet efektów dźwiękowych. Dostępne na licencji CC-BY 3.0. 
                      'Credits' znajduje się w pliku readme! [AltSFX 12]

Lista zestawów muzycznych:
                NoMusic: Pakiet muzyczny bez rzeczywistej muzyki.
 original_windows: Original Transport Tycoon Deluxe Windows edition music. (nieużywane: brak 22 plików)
             OpenMSX: OpenMSX muzyczny zestaw zastępczy do OpenTTD. 
                               Freely available under the terms of the GPL v2. For full credits see "readme.txt" [OpenMSX 0.3.2]

Lista sterowników muzycznych:
           null : Null Music Driver
            ..

Lista sterowników dźwięku:
            null : Null Sound Driver ..

Lista sterowników wideo:
   dedicated : Dedicated Video Driver
            null : Null Video Driver

Lista blitterów:
         32bpp-anim : 32bpp Animation Blitter (palette animation)
  32bpp-optimized : 32bpp Optimized Blitter (no palette animation)
       32bpp-simple : 32bpp Simple Blitter (no palette animation)
         32bpp-sse2 : 32bpp SSE2 Blitter (no palette animation)
    8bpp-optimized : 8bpp Optimized Blitter (compression + all-ZoomLevel cache)
        8bpp-simple : 8bpp Simple Blitter (relative slow, but never wrong)
                     null : Null Blitter (bez efektu)

Lista nazw 'facility' debugowania:
driver, grf, map, misc, net, sprite, oldloader, npf, yapf, freetype, script, sl, gamelog, desync, console

Lista AI:
  SimpleAI (v14): AI, która próbuje naśladować starą sztuczną inteligencję.
..

Lista Game Scripts:
 City Growth Limiter (v6):Miasta potrzebują pewnego poziomu transportu, aby się rozwijać.
.. 
Odpowiedz
#5

[Obrazek: kiAUjwQFhLgPSYyHcEjxVILQawdynw_OOQIBtnM-...adcdc04f2e]

Odpowiedz
#6
Kasiora w OpenTTD

zestawienie wydatków i zysków 
   
w menu ikona z monetami ( po prawej stronie bocznej belki, od dołu może być nr 6) .
Oprócz widocznego posiadania na koncie , zawiera wyliczenia ile przybywa z inwestycji
Określane w oparciu o ustalone mechanizmy (w tym cen towarowych) jak i cechy dodatków z listy w menu kupno taboru .

utrzymanie - stała amortyzacja :
   
raport w oknie pod przyciskiem 'infrastruktura' .

wykresy wpływów 
   
(ikona w menu z grafiką wykresu)
Pierwszy 'Graph Profit' pokazuje tendencje kwartalne, bywają ujemne pomniejszone o większe koszty 
Na oknie pojazdu można kliknąć w informacje każdego .

przychody (tylko) w czasie -
   
całkowita kwota z wszystkich pojazdów .

100% potencjalnych akcjonariuszy
   
Aktywa czyli majątek firmy może maleć , kiedy nie odnawiane są środki trwałe (wagony itp).
Rośnie gdy gromadzi się coraz więcej gotówki z dochodu .

zarządzanie 'marketingowe' i zależności na wzrosty 
Miejscowości
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
[-]
Witaj
You have to register before you can post on our site.

Login/Adres e-mail:


Hasło:





[-]
Discord

[-]
Ostatnie posty
podreczne .chm , .hlp z istotniejszymi ...
Chciałbym zauważyć, ...luk3Z — 11:54
Najnowsza wersja patch'owa wydana na Gi...
Cześć! Sprawdzał k...luk3Z — 11:35
Jak uruchomoc open ott
Pobierając i instalu...pAter — 10:26
Jak uruchomoc open ott
Witam panowie jak ur...Hejden — 01:17
"Nietypowe" rysunki na serwerze
Sądzę, że należy się...yazalo — 16:44