Turnieje propozycje.
|
Liczba postów: 318
Liczba wątków: 19
Dołączył: Jan 2010
23-12-2013, 13:38
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-12-2013, 13:43 przez showman.)
Jako ze ostatni turniej cieszyl sie sporym zainteresowaniem postaramy sie organizowac takie zmagania czesciej, jednak moze macie jakies ciekawe propozycje turnieju, jak chcieli byscie zagrac. Wpiszcie w tym temacie swoje pomysly, turniej tylko z samochodami, jakies konkretny klimat, konkretne lata gry, moze tylko z miastami... Piszcie cokolwiek wam przyjdzie do glowy jezeli pomysl okaze sie naprawde ciekawy i zyska wielu zwolennikow taki turniej zostanie zorganizowany.
Zapraszam do burzy mozgow
P.S.
Prosze o pelne i konkretne wypowiedzi a nie jednym slowem lub krotkim zdaniem...
Liczba postów: 103
Liczba wątków: 10
Dołączył: Mar 2010
23-12-2013, 15:01
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-12-2013, 18:16 przez Malix.)
Może by tak jakoś jeszcze w święta zrobić turniej na zasadach transportu tylko ludzi?
Jako że są godziny szczytu świątecznego i ludzie chcą się wydostać z miast to by pasowało.
Zasady:
-Klimat zimowy
-Najlepiej jakby cargodist był
-wszystkie środki transportu
-A co do wygranej to nie wiem, może największa ilość przewiezionych pasażerów?
GRF: Do ustalenia, moje propozycje to Ikarus Set, PKP Set 2.0
Liczba postów: 58
Liczba wątków: 9
Dołączył: Jun 2013
23-12-2013, 15:46
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-12-2013, 15:55 przez lordvjadropl.)
Polska w budowie
-limit 25 samolotów i 100 pociągów
-nielimitowany transport lądowy i wodny
-Rozgrywka na mapie polski
-Wygrywa firma która ma największy przychód (chyba że ktoś wyprzedzi ją dodatkowymi punktami)
-Grf na zmienne pory roku, Polskie, Ikarus set i tego typu klimaty, opcjonalnie ECS.
-Czas gry,1989r-2014r
-Dodatkowe punkty za np. pełny łańcuch produkcyjny
Wymyśliłem na poczekeniu, ale sama idea chyba fajna.
Liczba postów: 318
Liczba wątków: 19
Dołączył: Jan 2010
Pomysl wydaje sie naprawde fajny, jednak poczekal bym z nim az pAter udostepni nam pierwsza wersje swojej mapy polski i wtedy mozemy ja wykorzystac wlasnie na taki turniej.
Myslalem wczesniej nad turniejem na Cargodist jednak nie wiem jak bedzie z chetnymi gdyz tam sie gra jednak inaczej i nie wszyscy pewnie potrafia tam grac...
Liczba postów: 570
Liczba wątków: 9
Dołączył: Oct 2013
23-12-2013, 18:23
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-12-2013, 18:24 przez Damgam.)
Pomysł malixa jest dobry ale cargodist ograniczyłby ilość grających 
Do tego zabronić powstawaniu przedsiębiorstw i do tego mapa 256x256  i do tego mamy turniej gotowy
Liczba postów: 224
Liczba wątków: 9
Dołączył: Apr 2009
Mapa 512x512, płasko, mało wody, klimat cukierkowy.
Liczba postów: 859
Liczba wątków: 22
Dołączył: Feb 2009
mysle ze bitwa na statki by byla spoko :_)
Liczba postów: 57
Liczba wątków: 2
Dołączył: Feb 2013
24-12-2013, 00:29
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-12-2013, 02:00 przez Mama.)
- serwer standard
- mapa 512x512
- awarie brak
- same pociagi
- bez pasazerow / poczty
- station spread 3 albo 5
- max dlugosc pociagu 3 albo 5
- górzysta mapa
- terraform 1 kratka na 1 minute
- infrastructure maintenance
- wygrywa mieszanka Delivered + Vehicles + Stations
- wszyscy sie dzielą firmami ( kopalnie )
- zabronione TRANSFERY wtedy station spread 10
- najlepiej jakby wszystkie stacje były podłączone pod jedną magistralę
W mojej propozycji chodzi o zmaganie się z dużym (i narastającym) ruchem,
brakiem możliwości zbudowania trasy z A do B przez pół wyrównanej mapy
Liczba postów: 318
Liczba wątków: 19
Dołączył: Jan 2010
(24-12-2013, 00:29)Mama napisał(a): - wszyscy sie dzielą firmami
Nie bardzo rozumiem co masz na myśli...
Liczba postów: 17
Liczba wątków: 1
Dołączył: Dec 2012
(23-12-2013, 15:01)Malix napisał(a): Zasady:
-Klimat zimowy
-Najlepiej jakby cargodist był
-wszystkie środki transportu
-A co do wygranej to nie wiem, może największa ilość przewiezionych pasażerów?
GRF: Do ustalenia, moje propozycje to Ikarus Set, PKP Set 2.0
cargodist zmniejszy grywalność w turniejach
(24-12-2013, 00:29)Mama napisał(a): W mojej propozycji chodzi o zmaganie się z dużym (i narastającym) ruchem,
brakiem możliwości zbudowania trasy z A do B przez pół wyrównanej mapy
Taką opcje widzę tylko z zaawansowanymi graczami
Liczba postów: 76
Liczba wątków: 1
Dołączył: Sep 2012
Moim zdaniem im większa różnorodność turniejów, tym lepiej  Fajnie, jeśli byłyby tematycznie ("Polska w budowie" - me gusta), np. Epoka Pary (tylko parowozy), wybrana epoka (np. tylko kolej elektryczna), KibelWars (można budować TYLKO En 57/71). Cargodist - moim zdaniem turniej tam byłby krokiem w stronę przekonania graczy co do tego stylu gry, a różni się on tylko trochę.
Marzy mi się turniej, dość długi (~50 lat), może nawet z pauzą i podziałem na dwa dni.
- Cargodist
- tylko miasta
- mapa średnio trudna (górzysta, ale nie za bardzo, trochę wody, ale bez przesady)
- rozmiar dopasowany do liczby graczy
- miasta wygenerowane ręcznie w edytorze (losowo), ale z zaznaczeniem, że będą MAŁE (max 300 mieszkańców) i będzie ich stosunkowo dużo.
- szybkość rozwoju miast - duża lub b. duża
- szybkość samolotów 1/1, ale drogie ich utrzymanie.
- PKP set, jakiś fajny set samochodów, np. LongVehicles
Druga opcja - podobna, tylko z przedsiębiorstwami na FIRSie. Minimalnie miast, dość dużo przedsiębiorstw. PKP set, niekoniecznie cargodist (bo po co). Dynamiczna ekonomia i włączone katastrofy.
Liczba postów: 224
Liczba wątków: 9
Dołączył: Apr 2009
A może podzielić mapę na równe 4/8/16 równych części i wgrać na te części dokładnie to samo. Ten sam teren, te same miasta, te same fabryki. Każdy miałby swoją "wyspę", na której by budował.
(24-12-2013, 14:39)Polo_Crafter napisał(a): - rozmiar dopasowany do liczby graczy Tu się zgadzam 512 na 512, chyba że jest mało graczy to 256 na 256
Liczba postów: 318
Liczba wątków: 19
Dołączył: Jan 2010
Hmm... to trzeba by taka mape pewnie stworzyc najpierw ale pomysl ogolnie ciekawy. Jednak to ze kazdy bedzie mial to samo wgrane na swoj kawalek mapy nie zapewnie rownego startu gdyz np kopalnie nadal beda mialy rozne wydobycie, wiec znajdzie sie taki co powie ze to nie fair...
Liczba postów: 17
Liczba wątków: 1
Dołączył: Dec 2012
(24-12-2013, 15:14)Alkomat napisał(a): A może podzielić mapę na równe 4/8/16 równych części i wgrać na te części dokładnie to samo. Ten sam teren, te same miasta, te same fabryki. Każdy miałby swoją "wyspę", na której by budował.
+1 Mogło by być ciekawie np. z firsem
(24-12-2013, 15:23)showman napisał(a): Hmm... to trzeba by taka mape pewnie stworzyc najpierw ale pomysl ogolnie ciekawy. Jednak to ze kazdy bedzie mial to samo wgrane na swoj kawalek mapy nie zapewnie rownego startu gdyz np kopalnie nadal beda mialy rozne wydobycie, wiec znajdzie sie taki co powie ze to nie fair...
zawsze można zrobić losowanie tych kawałków mapy
Liczba postów: 601
Liczba wątków: 19
Dołączył: May 2013
24-12-2013, 15:33
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-12-2013, 16:06 przez pAter.)
W ramach premiery Nowej Mapy Polski (która odbędzie się lada chwila), proponuję: - Nowa Mapa Polski, czyli:
- 1024x1024
- klimat umiarkowany
- same miasta, a więc tylko transport pasażerów i poczty
- PKP, Polish Building i Road Set
- CargoDist
Liczba postów: 395
Liczba wątków: 22
Dołączył: Jan 2009
Liczba postów: 278
Liczba wątków: 8
Dołączył: Jan 2009
Oj tak, zacząłem sobie grać na singlu i na prawdę warto, także na turnieju mogłoby być ciekawie (choć w GOPie jest stanowczo za dużo pasażerów, nawet na cargodist...). Do czasu napisania opinii jeszcze trochę muszę pograć, ale proponowałbym dopisać do listy jeszcze tramwajowy set Sojity (tylko trzeba by dodać go do dodatków online i zwiększyć prędkość wymiany pasażerów  ) i wywalić z gry parowozy (jeśli TadeuszD doda taką opcję  ). Gra zaczęłaby się w roku 1960 (dostępne EP01/02 oraz kibel z elektrowozów, SN61 dla fanów trakcji spalinowej, brakuje tylko jakiejś lokomotywy spalinowej do ciągnięcia wagonów - może więc lepiej pozostawić parowozy?), turniej trwałby dość długo (podział na 2 dni jest całkiem dobrym pomysłem), dodatkowo można by utrudnić odpowiednim configiem budowę linii w wielkich miastach (wrogie nastawienie lokalnych władz? Może są jeszcze jakieś inne opcje które zablokują trochę zarabianie milionów na największych miastach i zmuszą do rozwoju transportu w mniejszych mieścinach), ewentualnie administracja wykupiłaby wyłączność transportową na pierwsze 10 lat gry w największych miejscowościach
Liczba postów: 601
Liczba wątków: 19
Dołączył: May 2013
Można też nie generować losowo przedsiębiorstw na starcie, ale pozwolić im budować się z czasem. Będzie większa "walka" o nowo-powstałe przedsiębiorstwa.
Liczba postów: 76
Liczba wątków: 1
Dołączył: Sep 2012
(26-12-2013, 19:37)pAter napisał(a): Można też nie generować losowo przedsiębiorstw na starcie, ale pozwolić im budować się z czasem. Będzie większa "walka" o nowo-powstałe przedsiębiorstwa.
To jest świetny pomysł, lecz gra musiałaby być dość długa (50+ lat), ale rywalizacja byłaby zacięta
Liczba postów: 24
Liczba wątków: 4
Dołączył: Aug 2013
Ostatnio grałem sobie tylko samochodami (polish roads) na mapie Polski i powiem wam, że zabawa przednia. Może właśnie by coś takiego zrobić?
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
Witaj
|
You have to register before you can post on our site.
|
Zamknięcie forum OpenTTD Polska
|
Szanowni użytkownicy OpenTTD Polska,
|
Chcielibyśmy Was poinformować, że po wielu latach działalności, nasze forum zostanie wyłączone za 3 miesiące (koniec lipca 2023), a 9 miesięcy później zostanie całkowicie usunięte. Zdecydowaliśmy się na tę decyzję z powodu spadku aktywności użytkowników oraz zmian w sposobie interakcji i dzielenia się wiedzą w społeczności OpenTTD.
Chcemy jednak podkreślić, że nie kończymy naszej działalności całkowicie. Nadal będziemy dostępni na Discordzie oraz Facebooku, gdzie będziemy mieli nadzieję kontynuować rozmowy i dzielić się wiedzą zainteresowanymi graczami.
Dziękujemy Wam za lata aktywności na naszym forum i mamy nadzieję, że będziemy mogli kontynuować naszą współpracę w innych miejscach. |
Z poważaniem, |
Zespół OpenTTD Polska. |
|