OpenTTD #Polska - Forum dyskusyjne
INNE preindustrial era houses - Wersja do druku

+- OpenTTD #Polska - Forum dyskusyjne (https://openttd-polska.pl)
+-- Dział: OpenTTD (https://openttd-polska.pl/Forum-OpenTTD)
+--- Dział: Dodatki (https://openttd-polska.pl/Forum-Dodatki)
+--- Wątek: INNE preindustrial era houses (/Thread-Inne-preindustrial-era-houses)



preindustrial era houses - McZapkie - 16-05-2015

Zrobiłem taki mały dodatek (wrzuciłem na serwer bananas), który robi następujące rzeczy:
1. dla starych budynków (nie pojawiających się po 1960), głównie tych dużych kamienic, włączone jest akceptowanie węgla - więc do większych miast można dowozić węgiel (do czasu aż stare budynki nie zostaną zastąpione współczesnymi);
2. elektrownie pojawiają się po 1882 (można to ustawić na inną datę). Ponadto można ten dodatek stosować równolegle z FIRS (ale nie w klimacie podzwrotnikowym), aby umożliwić tam istnienie elektrowni.
3. poprawione fontanny i pomniki - ograniczona liczba, ponadto pomniki nie sąsiadują ze sobą (nie tylko brzydko to wygląda, ale uniemożliwia czasem dostarczanie towarów).

Dodatek podmienia tylko funkcje, nie grafiki.
Nie wiem, jak to działa i czy działa z innymi dodatkami typu TTRS, Polish houses itp.,
ale wkrótce będe testować na nowej wersji mapy Polski.


RE: preindustrial era houses - Tec - 08-06-2018

Witam. Jestem nowy na forum, ale grę znam od dość dawna i często do niej wracam i testuję różne konfiguracje grf-ów.

Mam ten dodatek od niedawna.
Chciałbym zapytać, czy normalne jest w edycji mapy, w opcji budowy przedsiębiorstw elektrownia pojawia się dwa razy?
Czy może jest to spowodowane włączeniem akceptacji węgla przez budynki miejskie.
Jeszcze nie dograłem do roku, gdzie pojawiają się pierwsze elektrownie, więc na 100% nie wiem, ale podejrzewam, że kiedy przedsiębiorstwa są generowane losowo i automatycznie, to na miasto będą przypadały dwie elektrownie.
Z dodatków wpływających na łańcuchy produkcji mam tylko manpowerOpenGFX+industries.


RE: preindustrial era houses - McZapkie - 09-06-2018

Elektrownie z tego setu mozna wyłączyć, zerując datę ich wprowadzenia.
Nie powinno się ich używać z zestawami w których są już elektrownie, bo będą się dublować.
One były pomyślane jako uzupełnienie np. do FIRSa, gdzie elektrowni brak (w starych wersjach).


RE: preindustrial era houses - Tec - 09-06-2018

Tak podejrzewałem, że będzie konflikt pomiędzy dodatkami. Fajnie byłoby coś takiego zobaczyć z manpoweredOpenGFX+industries, jednak to nie jest dla mnie aż tak ważne, bym nie mógł grać bez tego.

Dziękuję za odpowiedź Smile


RE: preindustrial era houses - McZapkie - 10-06-2018

Nie ma żadnego konfliktu, przecież pisałem: elektrownie można wyłączyć w ustawieniach tego grfa.
Ja tego w ten sposób używam np. z ECS gdzie są elektrownie.


RE: preindustrial era houses - Tec - 17-06-2018

Wyłączyłem elektrownie z dodatku, ale miasta dalej nie akceptują węgla. Gdy nie nie te ograniczenia gry...


RE: preindustrial era houses - McZapkie - 18-06-2018

Węgiel jest akceptowany tylko przez te domy, którym dymi z kominów. Jeśli używasz innych dodatków z domami, to szansa znalezienia takich jest mała.


RE: preindustrial era houses - Sander - 19-06-2018

Az mnie namowiles na maly powrot do grania Wink