Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
grf - stacja bez peronów/dla pociągów towarowych
Witam Was. Jestem tu nowy chodź w TTD i poźniejsze mutacje gram od ponad 20 lat. Zęby zjadłem a czasu ile zmarnowałem to az głowa boli. Ale nie znam lepszej gry, dla fanatyka kolei nie ma nic lepszego. Ale nic to, szukam i nie mogę doszukać się grafiki gdzie w stacjach jest taki rodzaj, że jest peron ale niewidoczny, jakby to były tylko tory stacyjne dla pociągów towarowych. Zna ktoś nawę tej grafiki? I drugie pytanie, użytkuję wersję 1.6.1 - jak do scenariusza zrobionego w tej wersji wgrać grafikę, której nie miałem wgranej w chwili tworzenia scenariusza. Jest taka możliwość?
Dziękuje za pomoc i pozdrawiam
(17-01-2018, 18:20)tomaszko10 napisał(a): Witam Was. Jestem tu nowy chodź w TTD i poźniejsze mutacje gram od ponad 20 lat. Zęby zjadłem a czasu ile zmarnowałem to az głowa boli. Ale nie znam lepszej gry, dla fanatyka kolei nie ma nic lepszego. Ale nic to, szukam i nie mogę doszukać się grafiki gdzie w stacjach jest taki rodzaj, że jest peron ale niewidoczny, jakby to były tylko tory stacyjne dla pociągów towarowych. Zna ktoś nawę tej grafiki? I drugie pytanie, użytkuję wersję 1.6.1 - jak do scenariusza zrobionego w tej wersji wgrać grafikę, której nie miałem wgranej w chwili tworzenia scenariusza. Jest taka możliwość?
Dziękuje za pomoc i pozdrawiam

Polecam zapoznać się z dodatkiem: Industrial Station Reneval 1.0.2.
[Obrazek: 854Hel_Transport_04_03_20.png]
Dzięki za podpowiedź. A co do doinstalowania go do już istniejącego scenariusza? Niestety, moja wersja 1.6.1. nie widzi tego dodatku po wgraniu scenariusza. Da się coś zrobić?
(17-01-2018, 21:35)tomaszko10 napisał(a): Dzięki za podpowiedź. A co do doinstalowania go do już istniejącego scenariusza? Niestety, moja wersja 1.6.1. nie widzi tego dodatku po wgraniu scenariusza. Da się coś zrobić?

W pliku konfiguracyjnym musisz mieć tak:
Scenario developer = true