Ocena wątku:
  • 2 głosów - średnia: 2
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Witam sedecznie
#1
Witam wszystkich

Jako że Pater mnie "zmusił" do rejestracji ot jestem Big Grin.

Dla niego też poniżej załączyłem parę zdjęć z obecnej gry SP.

   

   

Pozdrawiam
Kiszony


Załączone pliki Miniatury
   
Odpowiedz
#2
No ładne ładne.
A jak się robi taki zrzut jak na ostatnim obrazku?
Wygląda trochę jak z RRT.
Odpowiedz
#3
(27-01-2015, 01:03)McZapkie napisał(a): ... A jak się robi taki zrzut jak na ostatnim obrazku?
Wygląda trochę jak z RRT.

To Spring Patch Pack, w konsoli wpisuje się komendę minimap i hop jest aktualna mapa z infrastrukturą 1:1.

Pozdrawiam
Kiszony
Odpowiedz
#4
(27-01-2015, 00:49)Kiszony napisał(a): Witam wszystkich

Jako że Pater mnie "zmusił" do rejestracji ot jestem Big Grin.

Dla niego też poniżej załączyłem parę zdjęć z obecnej gry SP.

Fajne "dodatki" na screen'ach może do tego działu powinieneś zajrzeć Smile
Odpowiedz
#5
(27-01-2015, 01:17)Kiszony napisał(a): To Spring Patch Pack, w konsoli wpisuje się komendę minimap i hop jest aktualna mapa z infrastrukturą 1:1.
Fajna rzecz. A która wersja? Bo ja mam 2.2.182 i tam jest tylko mapa z kolorami firmy i bez mostów.
Odpowiedz
#6
Fajne screeny. Bardzo podobają mi się duże, realistyczne stacje i podziwiam ludzi, którzy takie budują Smile Ja nigdy nie miałem cierpliwości Wink
Odpowiedz
#7
(29-01-2015, 19:18)McZapkie napisał(a): ...
Fajna rzecz. A która wersja? Bo ja mam 2.2.182 i tam jest tylko mapa z kolorami firmy i bez mostów.

Obecnie jest to wersja Spring 2013 Patchpack v2.1.143, fakt mostów nie rysuje, na mapie głowice mostów zaznaczone są w ten sam sposób jak portale tuneli.

Polecam ustawić maksymalne możliwe oddalenie widoku na 128x
interfejs>opcje wyświetlania>oddalenie : 128x
Następnie oddalasz widok, po przekroczeniu pewnego poziomu chyba 84x to co widzisz zamienia się w "widok mini mapy" i następnie kółko myszy + prawy ctrl przełącza miedzy opcjami wyświetlania" Roślinność>Przemysł>Infrastruktura z kolorami firmy. Wink

@ FrontierPharmacist dzięki Smile Proszę tak wygląda stacja Katowice.

Mały opis: Stacja obsługuje 24 pociągi wszystkie kończą i zaczynają bieg w tym miejscu; pięć linii regionalnych, cztery pospieszne i jedną międzynarodową do Ostrawy. Posiada 8 peronów końcowych i cztery przelotowe. Nie jest obecnie mocno obciążona, myślę że jest w stanie przyjąć jeszcze około pięć do siedmiu par pociągów bez konieczności zmiany głowic wjazdowych. Ruch towarowy bezwzględnie zabroniony.

Pozdrawiam
Kiszony


Załączone pliki Miniatury
   
Odpowiedz
#8
symulacja zrobiona jak w rzeczywistosci, brakuje tylko funkcji odczepiania wagonow od skladow i doczepiania automatycznie naprzyklad z bocznicy. Mogliby o tym pomyslec juz inni
Odpowiedz
#9
Jak dla mnie to byłoby to zbędne.Wszytko robimy przecież w depocie.
Odpowiedz
#10
no to jako dodatkowa opcja strategii ekonomicznej mogloby byc . do wyboru
Odpowiedz
#11
To z tym się zgodze żeby tak było ale poza tym ciekawa opcja.
Odpowiedz
#12
Czesc wszystkim, pozdrawaiam !
Odpowiedz
#13
Witam wszystkie miłe mordki obecne na tym forum : )
Odpowiedz
#14
czesc wszystkim Wink
Odpowiedz
#15
Dzień dobry Dzień dobry. Apropos @Kiszony co to za mod pokazujący te przyjazdy i odjazdy ? :3
Odpowiedz
#16
A jaki to scenariusz z którego ss'y pochodzą ?
Odpowiedz
#17
Czesc, zlozylam konto no i wlasdnie witam się z wamiWink
Odpowiedz
#18
No hejka, ja też zaczynam gre po długim okresie przerwy Wink
Odpowiedz
#19
Cześć, fajnie stać się użytkownikiem tego forum. Pozdrawiam
Odpowiedz
#20
wagony są nierozłączalne poza depotem chyba
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
[-]
Witaj
You have to register before you can post on our site.

Login/Adres e-mail:


Hasło:





[-]
Discord

[-]
Ostatnie posty
Własny serwer lokalny + problem z Hamac...
Załączamy gre z scen...madara409 — 23:28
Własny serwer lokalny + problem z Hamac...
Ok możemy zagrać ,...pAter — 19:36
Własny serwer lokalny + problem z Hamac...
Ok możemy zagrać , k...madara409 — 23:37
Własny serwer lokalny + problem z Hamac...
Teraz tak, on spróbo...madara409 — 21:45
Własny serwer lokalny + problem z Hamac...
Odpaliłem gre wiel...pAter — 21:01