Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
OpenTTD 32bpp
#21
Jeszcze jakbym wiedział w czym szukać. To mają być NewGRF?
Odpowiedz
#22
Bodajże do data je trzeba wrzucić.
Odpowiedz
#23
poczytaj wcześniejsze wątki bo chyba tam znajdziesz odpowiedź
Odpowiedz
#24
W obecnej wersji nie ma folderu data. Pobrałem też starszą wersję (1.0.0) i tam wrzuciłem pliki do folderu data. Nic się nie dzieje.
Odpowiedz
#25
Jeśli ciągle dyskutujecie o projekcie 32bpp-ExtraZoom, to warto zauważyć że projekt ten "umarł" w kwietniu 2011r. Z tego okresu pochodzi ostatni wpis do repozytorium.
O ile dobrze pamiętam, to z dodatkowych grafik 32bpp można było we wczesniejszych wersjach OTTD korzystać tylko po odpowiednim spatch'owaniu gry. Wersja oficjalna OTTD zaczęła obsługiwać tryb 32bpp dopiero od numeru bodajże 1.1 lub 1.2, ale robi to w sposób zupełnie odmienny niż zrobili to twórcy 32bpp-ExtraZoom. Dodatkowe grafiki muszą być teraz dostarczone w postaci regularnych dodatków GRF. Żadne dogrywanie katalogów z plikami graficznymi nie będzie działać.
W tej chwili dodatków GRF z grafikami 32bpp jest bardzo niewiele. Jest zBase jako zamiennik podstawowych grafik, ale to wg mnie jakaś porażka... Większość pozostałych jest dopiero w fazie developmentu. 2CC trains obsługuje chyba 32bpp.

Osobiście też nie używam grafik 32bpp, więc więcej już nie pomogę. Wink
Odpowiedz
#26
Dzięki. Te 2CC trains działa, ale obsługuje tylko kolor niebieski, co nie za bardzo mi się podoba. Chyba sobie odpuszczę lub popróbuje ze starszymi wersjami. zBase mi się podoba, ale te pociągi wyglądają jak jakieś zabawki...
Odpowiedz
#27
Udało się. Smile

[Obrazek: 59941627117181474005.png]
Odpowiedz
#28
(14-08-2013, 12:02)Winkiel napisał(a): Udało się. Smile

[Obrazek: 59941627117181474005.png]

Smile
Ja tam wolę zBase, ale te grafiki też są ładne, szczególnie pociągi, które w zBase wyglądają jak zabawki... Big Grin
Odpowiedz
#29
(14-08-2013, 12:02)Winkiel napisał(a): Udało się. Smile

To teraz napisz, jak to zrobiłeś. Smile

P.S. Dla mnie zBase jest obłędnie "plasticzany". Poza tym OTTD nie obsługuje animacji w trybie grafiki 32bpp, więc np. woda jest jak "ze szkła"... Smiley57
Odpowiedz
#30
To nie jest aktualna wersja OpenTTD, ale mi to nie przeszkadza. Wgrałem to na 1.1.0. Wszystko wygląda super, prócz kilku rzeczy. Wagon opancerzony i niektóre domki w miastach nie zostały podmienione. Na razie będę szukał dalej.

[Obrazek: 60880377101631707178.png]

[Obrazek: 96781649796775866883.png]
Odpowiedz
#31
Witajcie. Sam na próbę po instalowałem trochę dodatków 32 bitowych. Odbiór samych grafik bardzo pozytywny.
Zainstalowałem głównie czeskie. Z minusów dodam tyle, że pociągi z czeskiego setu w grze są drogie w zakupie.
Odpowiedz
#32
Złota łopata dalej pozostaje w moich rękach Big Grin
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
[-]
Witaj
You have to register before you can post on our site.

Login/Adres e-mail:


Hasło:





[-]
Discord

[-]
Ostatnie posty
Problem z multiplayer - "wczytywanie św...
No rzeczywiście to c...WASD — 09:37
Problem z multiplayer
można też z konsoli ...spaceport — 19:25
Problem z multiplayer
podczas łączenia n...pAter — 00:14
Bocznice Kolejowe
O ile się nie mylę, ...yazalo — 21:26
Problem z multiplayer
Może spróbuj użyć mn...yazalo — 21:19