Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nowy serwer
#41
No jak juz sie zglosiles na ochotnika... Tongue
#42
(30-11-2014, 13:29)KJ(KeyJey)[PL] napisał(a): Zmienić trochę reguły gry na wykupywanie firm + możliwości zajmowania lasów, kopalni itp. przez wielu graczy.
Nie wiem co rozumiesz przez wykupywanie firm, ale w multiplayer nie da się przejąć firmy (można kupić max 75% udziałów).
Kupowanie udziałów to cheat - za 1$ ma się po pewnym czasie miliony.
Co do konkurencyjnego transportu dóbr - zgadzam się w pełni, zwłaszcza jeśli przemysł jest bardziej zaawansowany niż standardowy, oraz gdy gęstość przemysłu jest mała.
Zakaz transportu z tego samego źródła jest zaprzeczeniem konkurencyjności, aczkolwiek jest to irytujące i często kończy się źle dla obydwu stron.
Ale znacznie bardziej irytujące jest blokowanie miast - złośliwe lub z braku pomyślunku (np. robienie siatki ulic nie pasującej do siatki miasta).

Jeśli chodzi o rozmiar mapy, to testowałem ostatnio 1024x512 i jest trochę ciasno nawet przy 6 firmach:
[Obrazek: finnset1024x512ECS-owners.png]
ale to z powodu m.in. małej ilości miast (32) i średniego poziomu wody+górzysty teren.

2096x512 daje możliwość sensownego zarobku na szybkich środkach transportu takich jak samoloty, maglev lub vacctrain.
Oczywiście mam na myśli włączone koszty infrastruktury oraz poziom trudności ekonomii większy niż standardowy sandbox.

Cytat:na próbe można wstawić panu MC coś tam by zobaczył jak to w realiach wygląda, sam uważam że to króto dystansowa gra, na takich warunkach szybko się znudzi, dla mnie szkoda czasu i zachodu
Dla mnie nie ma potrzeby żadnego serwera stawiać, bo mam własny
i to na nim właśnie razem z innymi graczami sprawdzamy, jak się gra w różnych realiach.
Narzucać się nie zamierzam nikomu, jest parę ciekawych i wymagających myślenia, ale nie upierdliwych konfiguracji przetestowanych,
chcecie użyjcie, mogę zaprezentować configi, nie chcecie to dyskutujcie nadal, oby były efekty i nie były one wylęgarnią cheaterów jak było (i jest nadal) z serwerem HARD (wierzę że komuś się udało zbudować firmę od 1850 bez oszukiwania, ale zapisy chętnie bym zobaczył aby się podszkolić).
#43
(02-12-2014, 17:47)McZapkie napisał(a): Nie wiem co rozumiesz przez wykupywanie firm, ale w multiplayer nie da się przejąć firmy (można kupić max 75% udziałów).
Kupowanie udziałów to cheat - za 1$ ma się po pewnym czasie miliony.

Z tego co kojarzę zależy od ustawień na pewno grałem kiedyś na serwerze gdzie był mod odpowiadający za wykup w 100% i był to serwer typu goal. Natomiast masz rację w normalnym trybie jest to 75%, ale jak zwał tak zwał wykup byłby fajną sprawą tym bardziej jak serwer mógłby się nazywać domination Big Grin
#44
Przychodzi nowy gracz, zakłada firmę a tu jeb! Wykupiona w 100% po miesiącu Big Grin
#45
(03-12-2014, 17:12)Mouse napisał(a): Przychodzi nowy gracz, zakłada firmę a tu jeb! Wykupiona w 100% po miesiącu Big Grin

Nie no bez przesady Tongue Ograniczenia czasowe też były Wink No, ale fakt faktem jak się szybko nie rozwijałeś później miałeś lipton ice tea Big Grin
#46
Bez modyfikacji klienta i serwera to chyba nie możliwe przejmować firmy, a zresztą przy istniejącym sposobie wyceny "akcji" trochę bez sensu moim zdaniem. Wycena firmy w TTD jest trochę "od czapy".
To absurd, że wartość firmy spada, gdy ona sensownie inwestuje.
Co innego, gdyby akcje "działałyby" tak jak było symulowane w poprzedniku TTD, czyli Railroad Tycoon MicroProse.
Tam cena akcji zależała nie tylko od aktywów, ale też od oceny działalności firmy, a także od popytu i podaży.
Bardzo trudno było wykupić dobrą firmę - im więcej akcji się kupiło, tym były droższe i mniej chętnie sprzedawane.
Nie mówiąc o tym, że się zarabiało na dywidendach, a nie tylko na wzroście akcji.

Natomiast bez problemu można w multiplayer wykupywać firmy, które bankrutują.
#47
Może serwer "szybki GOAL"? Rozgrywka ok 3h?
#48
jestem za pomysłem Myszy


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości