Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Logo naszego forum
Witam,
Czy jest ktoś chętny podjęcia się zaprojektowania/narysowania logo dla naszego forum? Jeśli tak to napisz/umieść swoją pracę w tym temacie. Z pośród wszystkich pomysłów wyróżnimy jedno logo i umieścimy je na górze strony.
Nie jestem grafikiem, ale wyskrobałem coś takiego:

Wersja pierwsza:
[Obrazek: 911logo_test.png]

Wersja druga:
[Obrazek: 804openttd_test.png]

Tutaj wersje już na forum:
wersja 1:
[Obrazek: 493forum_logo2.png]

wersja 2:
[Obrazek: 669forum_logo1.png]
Takie tam... Narysowane za namową Rysh'a, w przerwie na kawę... Tongue
Powinno pasować. Trzeba by tylko zmienić w CSS-ach min-width na 1000px.

[Obrazek: 288openttd_header.jpg]

P.S.
Logo, jako logo, nie uległo zmianie. Jego bym nie ruszał - jest OK.
Zaprojektowałem wyłącznie background, dopasowany do loga i aktualnej pory roku.
Zaczekajcie jeszcze na mnie z wynikami, ja tez postaram sie cos wyskrobać Smile A i tylko jaką wysokość i szerokość w pixelach ma ten panel górny na logo?
Póki co jest to wersja tymczasowa, do czasu ogłoszenia wyników - zwykły napis odstrasza lekko. Smile
(05-12-2011, 16:38)Rysh napisał(a): ...zwykły napis odstrasza lekko. Smile

Ale za to jest czytelny i zrozumiały już na pierwszy rzut oka. Wink

No to mi takie coś udało się zrobić Smile
[Obrazek: 421logo.png]
a tu wersja transparent jakby były jakieś problemy. ( tło nie jest białe tylko przezroczyste, to się pokazuje w programach jak gimp czy photoshop.)
[Obrazek: 826logotrans.png]
@Czajnikowiec, Twoje też mi się podoba. Ale chyba bardziej do wersji zimowej pasuje logo Tadeusza, ale w letniej jak najbardziej zawita, chyba że Tadeusz stworzy również wersję letnią i pustynną - to będziemy wybierać lepsiejsze Wink
Gdyby lokomotywa z logo Czajnikowca nie była przeźroczysta, tylko miała jakieś tło, to po drobnych poprawkach dałoby się połączyć to logo z moim background'em.

A co się stało z panelem kierującym do najnowszych wersji OTTD?