Ocena wątku:
  • 12 głosów - średnia: 4.42
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kolej Polish PKP Set v2.0
Bohuna, kibla i 162A mam pozaczynane także na dniach będę po kolei wrzucał efekty pracy.
Czy na repo są aktualne pliki pkp setu? Zaktualizuję set ze swoimi wypocinami z aktualnym dla chętnych (i sobie przede wszystkim) Wink

Dla zainteresowanych, aktualny pkp set + moje wypociny (oprócz tego co poprawił autor główny dodatku) czyli m. in. BR, SP47, EM10 itd. (lista tutaj post)


.zip   pkpset_hunter3000.zip (Rozmiar: 537.47 KB / Pobrań: 159)
(06-04-2017, 09:01)Sikoreł napisał(a): na dniach będę po kolei wrzucał efekty pracy.

na tygodniach, na miesiącach...
Czyli nigdy.
Albo nie wiem gdzie szukać efektów.
Człon sterowniczy ED160. Nie wiem czy nie przeniesc tego na wieksza skale, na podwojnym zoomie, bo w sumie do niczego to niepodobne. Jakby ktos mial jakies sugestie i poprawki, to bede bardzo wdzieczny.


Załączone pliki Obrazki
   
(07-07-2017, 22:01)seriously napisał(a): Człon sterowniczy ED160. Nie wiem czy nie przeniesc tego na wieksza skale, na podwojnym zoomie, bo w sumie do niczego to niepodobne. Jakby ktos mial jakies sugestie i poprawki, to bede bardzo wdzieczny.
Dawno temu proponowałem wspólne tworzenie ED161 – jesienią 2015 roku. Później prezentowałem postęp prac, ale wobec braku zainteresowania projekt został zawieszony. W 2016 roku zabrałem się za tworzenie ED250 w standardzie 8/8 (skala taka, jak w przypadku członu ED160, który przedstawiłeś). Również prezentowałem postęp prac i proponowałem wspólne tworzenie tego składu. Kilka stron temu, w jednym z postów, umieściłem rzuty. Wymagały kilku poprawek, dopracowania, ale ogólnie stopień ich zaawansowania był znaczny. Może warto wrócić do tego projektu?
Szczerze mowiac nie sledzilem tego watku na biezaco i przeoczylem Twoje posty. Moze warto wobec tego obydwa dodlubac razem? ED250 znalazlem, ale ED160 doszukac sie nie umiem Tongue
ED250 będzie w PKP Secie zrobiony na szablonie 12 jednostek. Na 94 stronie tego wątku Walter umieścił już swoje rysunki. Są gotowe w około 60%. Trzeba je tylko dokończyć i dorysować te brakujące 40% (choć to te najtrudniejsze rzuty).
Czy ktoś jeszcze ma taki problem z najnowszą wersją PKP Setu że nie ma możliwości wyboru klasy/malowania/długości wagonów?
   
Exclamation 
W wielkich bólach się rodziła, ale w końcu jest. Nie jestem do końca zadowolony z rzutów / i \, więc proszę Cię, Tadeusz, żebyś na nie zerknął w wolnej chwili i poprawił wedle uznania, bo ja już nie mam pomysłu. Ale jak by nie było, nareszcie będzie można puszczać pociągi pasażerskie na niezelektryfikowanych trasach z sensowną prędkością - 160 km/h.

   
   
   

@marcin117 - jeśli masz w oknie przebudowy zaznaczony cały skład (lokomotywa i wagony), to nie możesz dokonać ich przebudowy. Najpierw kliknij na wagon, wtedy pojawią się opcje przebudowy  Smiley2


Załączone pliki Obrazki
   
Gama? NIby ma prędkość eksploatacyjną 160, ale - chociaż na Lubelszczyźnie - jeździ max 120.
Poza tym przy wprowadzaniu jej do PKP Set proponuję dać niską niezawodność, max 50% na przykład. Wszak one się ciągle psują, wczoraj na przykład aż dwie Stonki na 5 obiegów obsługiwały.
(17-07-2017, 21:59)MPK Lublin napisał(a): Poza tym przy wprowadzaniu jej do PKP Set proponuję dać niską niezawodność, max 50% na przykład. Wszak one się ciągle psują, wczoraj na przykład aż dwie Stonki na 5 obiegów obsługiwały.
Już bez przesady. To tylko gra, a nie symulator niezawodności wyrobów pesy.
(17-07-2017, 21:59)MPK Lublin napisał(a): NIby ma prędkość eksploatacyjną 160, ale - chociaż na Lubelszczyźnie - jeździ max 120.
Poza tym przy wprowadzaniu jej do PKP Set proponuję dać niską niezawodność, max 50% na przykład. Wszak one się ciągle psują, wczoraj na przykład aż dwie Stonki na 5 obiegów obsługiwały.

Eksploatacyjna to eksploatacyjna. 160 to 160. A to, że tam czy gdzie indziej jej nie osiąga, nie oznacza, że tyle nie może jeździć. Co do niezawodności z kolei: nie przesadzajmy z tymi 50%, tyle może być przez pierwsze dwa-trzy lata gry, ale później niech ona wzrośnie do 70-75%...
(17-07-2017, 13:57)101ksl napisał(a): W wielkich bólach się rodziła, ale w końcu jest. Nie jestem do końca zadowolony z rzutów / i \, więc proszę Cię, Tadeusz, żebyś na nie zerknął w wolnej chwili...

Moim zdaniem jest całkiem OK. Smiley32 Może faktycznie te rzuty / i \ są nieco za "pudełkowe", ale to się z czasem poprawi.
Odnośnie niezawodności, to w OTTD nie da się ustawić maksymalnie 50% czy 75%. O tym decyduje gra. GRF może tylko sprawić, że dany tabor będzie się "starzał" szybciej, tzn. bedzie częściej wymagał wizyty w warsztatach.
Dzięki, w takim razie może wreszcie uda mi się usiąść do Pendolino. 

@Hunter, dasz radę "wkleić" Gamę do swojej wersji setu?
(17-07-2017, 23:03)TadeuszD napisał(a): Odnośnie niezawodności, to w OTTD nie da się ustawić maksymalnie 50% czy 75%. O tym decyduje gra.

Ale o tym, o czym decyduje gra, decyduje twórca dodatkuWink

Gama moim zdaniem bardzo dobra. Ewentualnie zrobić jej jakiś mały lifting, dodać/zmienić/odjąć parę pikseli tu i ówdzie, i będzie super.  Smiley20
(17-07-2017, 23:24)LaChupacabra napisał(a): Ale o tym, o czym decyduje gra, decyduje twórca dodatku...

W tym wypadku - nie. W uproszczeniu, na początku gry OTTD losuje maksymalną niezawodność dla każdego typu lokomotywy z zakresu 75-100%. Wartość ta jest widoczna w menu zakupu. Każda nowa lokomotywa ma niezawodność równą tej maksymalnej dla danego typu. W miarę upływu czasu niezawodność lokomotywy spada aż do 0%, chyba że lokomotywa wjedzie do serwisu (samodzielnie lub w sposób wymuszony) - wtedy jej niezawodność jest 'resetowana' na powrót do wartości maksymalnej.
Jedyne, co może zmienić autor dodatku GRF, to prędkość zmniejszania się niezawodności, gdy lokomotywa jest poza serwisem.
(18-07-2017, 10:25)TadeuszD napisał(a): na początku gry OTTD losuje maksymalną niezawodność

Ale nonsens  Smiley62  A tak bardzo byłem przekonany, że już wszystko wiemWink Czyli Gama będzie mogła mieć niezawodność na poziomie 99%, nawet gdy ustawisz bardzo szybki spadek tej niezawodności? Eee tam, to w sumie też można podciągnąć pod realizm. Wszak każdy producent będzie zachwalał swój produkt, a jak trzeba to i "wiarygodne" testy się porobi, aby wynik był jak należy Smiley29
Nie, ta losowana niezawodność, np. 99%, to jest maksymalna niezawodność, ona spada w czasie między wizytami w depo (a także zmniejsza się gdy seria jest bardzo nowa lub wycofana z produkcji).
Niezależnie czy wylosuje 76% czy 99%, w obydwu przypadkach bez serwisowania spadnie do 0. W drugim spadnie szybciej, bo od mniejszego poziomu.
Question 
A takie pytanie na szybko do Tadeusza: dałbyś radę okodować SM42 (SP/SU) tak, jak SM30, SM31 czy SP32? Chodzi mi o zmianę kierunku jazdy, żeby buda była raz "z przodu", a raz "z tyłu".
[Obrazek: 322kwasiarka.png]
Wagon garnkowy kwasiarka do przewozu chemikaliów w celu całkowitego rozdzielenia wagonów do przewozu ropy/paliwa i chemikaliów.


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 5 gości