Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Grupa Wyszehradzka] Propozycje zmian
#21
(08-10-2017, 15:44)LaChupacabra napisał(a): Prostszy przemysł też ma swoje zaletyWink Co do łowisk rozwiązaniem byłoby wyłączenie opcji "wiele podobnych przedsiębiorstw w mieście". Nadal brakuje na mapie jakichkolwiek ciężarówek, miasta szybko rosną (może dodać skrypta RCG lub NWD? Ten z wyznaczaniem stref dla przedsiębiorstw, o którym pisał Zapkie raczej byłby pracochłonny w określeniu parametrów), samoloty są zbyt tanie (WAS byłby tutaj dobry - mają odpowiedni zasięg) no i ogólnie ten kto nie ma pasażerki ten nędzarz. Z ejkandów brakuje jakichś stacji towarowych (ISR lub CHIPS?), może mało wyszehradzkie, ale ciekawe są stacje z Japan set - widać pasażerów na stacjach, gdy jest ich coraz więcej; Co do dróg pojawił się Total Bridge dla UK Roads, więc można by było użyć te dwa dodatki - drogi te moim zdaniem wyglądają o wiele ciekawiej.

No i jeszcze klimat... pAter, gdybyś robił jakąś aktualizacje, pomyśl może o klimacie arktycznym - widać by było śnieg na górach. Co do setu budynków polecałbym wtedy Swedish Houses (z wyłączonymi flagami).

Mapa jest spora, więc myślę, że warto włączyć łańcuch "Ekstremalny". Do tego koniecznie jedno przedsiębiorstwo danego typu na miasto.

Myślałem nad dodaniem NWD, ale czy będzie prawidłowo działał z FIRS 3?

Co do samolotów i ogólnie ustawień dla pasażerów, to zrobię to tak jak na Mapie Polski. Do tego ISR. Sprawdzę jeszcze te mosty i tez może dorzucę.

Co do klimatu arktycznego - ustawić na sztywno śnieg, żeby był tylko w górach, czy zrobić zmiany pór roku? Mnie osobiście te zmiany w krajobrazie irytują i przeszkadzają Smile 

(12-10-2017, 17:13)PawelKolejarz napisał(a): Ludzie.. Po co 2cc trains set.
Można by i to i pkp set 2.0 wgrać.
W końcu grupa wyszechradzka to też polska Tongue

Musimy patrzeć też na grywalność - niestety dodatki różnią się od siebie różnymi kosztami zakupu, utrzymania, wielkością, prędkościami i innymi parametrami, więc trzeba wybrać coś najbardziej uniwersalnego.
#22
A wgl jaki sposób na start polecacie ? Mi się nigdy wystartować dobrze nie udaje
(na serwerach)
#23
(12-10-2017, 20:12)pAter napisał(a): Myślałem nad dodaniem NWD, ale czy będzie prawidłowo działał z FIRS 3?

Powinien działać bez problemu z każdą wersją FIRS'a. RCG wymagałby przeróbki (zamieściłem taką w innym temacie) - źle są przypisane ładunki. Wg skryptu np. alkohol jest surowcem wydobywczym a drewno służy do jedzenia. Smiley29  Z NWD musisz pamiętać, że wszelkie towary, żywność są liczone tylko, gdy dostarczy się je do odbierających przedsiębiorstw (np. sklepu). Dostarczane do budynków nie będą liczone - jest to zrobione celowo. NWD ma też tą przewagę (chyba nad wszystkimi pozostałymi skryptami), że gdy ktoś chce kontynuować grę offline, skrypt nadal działa - pozostałe, nawet prosty CGL, nie.


(12-10-2017, 20:12)pAter napisał(a): Sprawdzę jeszcze te mosty i tez może dorzucę.

Co do UK Roads, nie będą dobrze wyglądały w "zielonym" klimacie arktycznym (sprity dróg zawierają też grafikę poboczy). Same mosty można by było jednak dać.

(12-10-2017, 20:12)pAter napisał(a): Co do klimatu arktycznego - ustawić na sztywno śnieg, żeby był tylko w górach, czy zrobić zmiany pór roku? Mnie osobiście te zmiany w krajobrazie irytują i przeszkadzają Smile 

Nie tylko ciebieWink Ale z niewielką różnicą wysokości śniegu byłoby ok. Np. 20/35 - tylko góry lub 8/30 - góry i wyżyny (m.in. Nowy Targ)

No i jeszcze budynki... set Polskich budynków nie działa w klimacie arktycznym.

(13-10-2017, 07:15)PawelKolejarz napisał(a): A wgl jaki sposób na start polecacie ?

Najlepiej skuteczny Wink Zwykle najbardziej była opłacalna pasażerka i połączenie dwóch większych miast, ale pewnie w krótce nic nie będzie jednoznaczneSmile (takie pytania zadawaj w innym temacie)


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości