Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MoveAFK - OpenTTD by Mama
#1
Mama wykonał patch który przenosi graczy nieaktywnych do obserwatorów. Testowany, działa.

Kod:
[2015-02-13 20:17:29] *** [PL]Rysh has joined spectators
[2015-02-13 20:17:29] [All] openttd-polska.pl: Przeniesiono gracza [[PL]Rysh] do obserwatorow za nieaktywnosc

3 parametry konfiguracyjne w openttd.cfg:
Kod:
move_afk_players_to_spectators = true
move_afk_players_to_spectators_months = 24


Załączone pliki
.patch   afk.patch (Rozmiar: 4.21 KB / Pobrań: 2)
#2
Ten patch jest patchem 'serwerowym' czy klientowym? Bo jak tym 'klientowym' to swietna inicjatywa, ale coz, na niewiele sie to zda. Sad
#3
(14-02-2015, 02:21)saunter napisał(a): Ten patch jest patchem 'serwerowym' czy klientowym? Bo jak tym 'klientowym' to swietna inicjatywa, ale coz, na niewiele sie to zda. Sad
Oczywiście działa po stronie serwera. Wywala tych co nie grają do obserwujących.
#4
Ale na jakiej zasadzie wywala?
Czy przy włączonej autoodnowie również wyrzuca?
#5
(14-02-2015, 10:45)MPK Lublin napisał(a): Ale na jakiej zasadzie wywala?
Czy przy włączonej autoodnowie również wyrzuca?
Jeśli nie wykazałeś żadnej aktywności w grze - czyli nie budowałeś nic i nie pisałeś na chacie, wtedy Cie przenosi. Co do auto-odnowy, nie sądzę aby działało to po stronie klienta.
#6
Pisze o tym bo autoodnowa to również wydatki...
#7
Nie sprawdza, czy w firmie masz wydatki, tylko czy klient wykonał jakąś akcję.
#8
Przesuwanie ekranu?
#9
(14-02-2015, 14:44)niemiec napisał(a): Przesuwanie ekranu?
Nie
#10
Jakieś powiadomienie przed i po wyrzuceniu do obserwatorów?
#11
Przed nie, po masz w pierwszym poście.
#12
Powiadomienie po przeniesieniu ( w configu mozna to wylaczyc )
http://i.imgur.com/vW0UJ61.png

Nie dam głowy, ale chyba to są wszystkie akcje na jakie patch reaguje

BuildRailroadTrack
RemoveRailroadTrack
BuildSingleRail
RemoveSingleRail
LandscapeClear
BuildBridge
BuildRailStation
RemoveFromRailStation
ConvertRail
BuildSingleSignal
RemoveSingleSignal
TerraformLand
BuildObject
SellLandArea
BuildTunnel
BuildTrainDepot
BuildRailWaypoint
RenameWaypoint
RemoveFromRailWaypoint
BuildRoadStop
RemoveRoadStop
BuildLongRoad
RemoveLongRoad
BuildRoad
BuildRoadDepot
BuildAirport
BuildDock
BuildShipDepot
BuildBuoy
PlantTree
MoveRailVehicle
BuildVehicle
SellVehicle
RefitVehicle
SendVehicleToDepot
SetVehicleVisibility
ForceTrainProceed
ReverseTrainDirection
ClearOrderBackup
ModifyOrder
SkipToOrder
DeleteOrder
InsertOrder
ChangeServiceInt
BuildIndustry
SetCompanyManagerFace
SetCompanyColour
IncreaseLoan
DecreaseLoan
WantEnginePreview
RenameVehicle
RenameEngine
RenameCompany
RenamePresident
RenameStation
RenameDepot
PlaceSign
RenameSign
TurnRoadVeh
Pause
BuyShareInCompany
SellShareInCompany
BuyCompany
FoundTown
RenameTown
DoTownAction
TownGrowthRate
TownCargoGoal
TownSetText
ExpandTown
DeleteTown
ChangeSetting
ChangeCompanySetting
OrderRefit
CloneOrder
ClearArea
GiveMoney
MoneyCheat
ChangeBankBalance
BuildCanal
BuildLock
CreateSubsidy
CompanyCtrl
CustomNewsItem
CreateGoal
RemoveGoal
SetGoalText
SetGoalProgress
SetGoalCompleted
GoalQuestion
GoalQuestionAnswer
CreateStoryPage
CreateStoryPageElement
UpdateStoryPageElement
SetStoryPageTitle
SetStoryPageDate
ShowStoryPage
RemoveStoryPage
RemoveStoryPageElement
LevelLand
BuildSignalTrack
RemoveSignalTrack
SetAutoReplace
CloneVehicle
StartStopVehicle
MassStartStopVehicle
AutoreplaceVehicle
DepotSellAllVehicles
DepotMassAutoReplace
CreateGroup
AlterGroup
DeleteGroup
AddVehicleGroup
AddSharedVehicleGroup
RemoveAllVehiclesGroup
SetGroupReplaceProtection
MoveOrder
ChangeTimetable
SetVehicleOnTime
AutofillTimetable
SetTimetableStart
OpenCloseAirport
#13
Chodzi mi o jakiś komunikat, okienko. Czat znika. Pójdę się wysrać i nie zauważę, że mnie przeniesiono.
#14
(14-02-2015, 16:47)niemiec napisał(a): Chodzi mi o jakiś komunikat, okienko. Czat znika. Pójdę się wysrać i nie zauważę, że mnie przeniesiono.
Wracasz, widzisz że nie możesz budować klikasz dołącz, wpisujesz hasło i grasz dalej. Aż takie straszne? Nikt chyba 6h nie będzie w toalecie.
#15
Cytat:move_afk_players_to_spectators_months = 24
24 minuty.
#16
Cytat: AutoreplaceVehicle
To jest chyba autoodnowa
#17
(14-02-2015, 17:30)niemiec napisał(a):
Cytat:move_afk_players_to_spectators_months = 24
24 minuty.
Po tym fakcie zanim Twoją firmę usunie mija 6h.
#18
(14-02-2015, 19:08)Damgam napisał(a):
Cytat: AutoreplaceVehicle
To jest chyba autoodnowa

Proponuję więc tego się pozbyć.
#19
(14-02-2015, 21:09)MPK Lublin napisał(a):
(14-02-2015, 19:08)Damgam napisał(a):
Cytat: AutoreplaceVehicle
To jest chyba autoodnowa
Proponuję więc tego się pozbyć.
Uważam, że w praktyce powinniśmy przetestować jak to działa i ewentualnie wprowadzać zmiany. Mogę uruchomić kopię któregoś z serwerów i obserwować co się dzieje.
#20
(14-02-2015, 19:08)Damgam napisał(a):
Cytat: AutoreplaceVehicle
To jest chyba autoodnowa

Nie. To jest auto-zamiana, czyli proces odpalany przez użytkownika w celu masowej zamiany pojazdów na inny model. Kwestia tylko, czy trigger'em jest utworzenie zlecenia zamiany, czy też zamiana każdego kolejnego pojazdu...


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości