Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MoveAFK - OpenTTD by Mama
#21
(14-02-2015, 22:18)TadeuszD napisał(a): Nie. To jest auto-zamiana, czyli proces odpalany przez użytkownika w celu masowej zamiany pojazdów na inny model. Kwestia tylko, czy trigger'em jest utworzenie zlecenia zamiany, czy też zamiana każdego kolejnego pojazdu...
Zlecenie wymiany, dlaczego? Użytkownik nie jest potrzebny do wymiany całego taboru. Wystarczy że zaloguje się do firmy, zleci wymianę i opuści serwer. Wymiana odbywa się bez jego udziału.
#22
Na godzinę 12:30 planuję start serwera z patchem.
185.25.151.29 - port domyślny (bodajże 3979)
#23
Mama, możesz zrobić powiadomienie definiowane w configu? Tak aby można było dostosować w jakim języku będzie komunikat dla graczy.
#24
Błąd:
- gracz sobie gra
- idzie afk
- przenosi go do obserwujących
- wraca, dołącza do swojej firmy
- kończy się miesiąc (w grze) i od razu przerzuca go do obserwatorów, mimo że przed chwilą dołączył

Czyli licznik nie zeruje się po dołączeniu do firmy. Możesz poprawić Mama?
#25
Kompilacja na nowej wersji kończy się niepowodzeniem:
Kod:
[SRC] Compiling network/network_gui.cpp
[SRC] Compiling network/network_server.cpp
/home/openttd/openttd-1.5.0/src/network/network_server.cpp: In function ‘void NetworkServerMonthlyLoop()’:
/home/openttd/openttd-1.5.0/src/network/network_server.cpp:1967:106: error: ‘SAFEGUARD_DO_NOT_USE_THIS_METHOD’ was not declared in this scope
make[1]: *** [network/network_server.o] Error 1
make[1]: Leaving directory `/home/openttd/openttd-1.5.0/objs/release'
make: *** [all] Error 1
Póki co rozwiązałem to poprzez wyrzucenie komunikatu, że gracz został przeniesiony z powodu braku aktywności.
#26
Kod:
snprintf( msg_afk, 256, "Przeniesiono gracza [%s] do obserwatorow za nieaktywnosc", ci->client_name );
Funkcja snprintf została wyłączona z użytku. Na tej linijce kompilacja wywala błąd.
https://docs.openttd.org/safeguards_8h.html


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości