Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Inne Narzędzia do automatycznej generacji rzeczywistych map
#21
Zasadniczo możesz zapisać do pliku bitmapę z tego mojego scenariusza, zaimportować do edytora obrazków (gimp, paint itp) i tam zmienić rozmiar na 2x większy, a taką powiększoną mapę (będzie mniej szczegółowa niż bitmapa 4096x4096 generowana bezpośrednio) zaimportować jako nowy scenariusz. Z tym że będzie to "goła" mapa bez miast i przemysłu, który zazwyczaj robi się ręcznie w edytorze.
Ten wątek jest o specjalnej poprawce do kodu openttd który pozwala na zaimportowanie miast, rzek, napisów, lasów i przemysłu z plików tekstowych.
#22
Tylko taką mapę wysokościową już mam, i nie chcę zmieniać choć nie posiada rzek. Starałem się wykorzystać ten sposób na rozmieszczenie miast, no i rzek. Wystarczyło by mi aby pojawiły się napisy w odpowiednich miejscach na mapie gdzie dane miasta się znajdują, ponieważ na takiej dużej mapie ciężko złapać orientacje a chciałem zrobić to precyzyjnie, nie "na oko". Potem gdy będę miał wszystko na miejscu, łatwo mi będzie już ręcznie usytuowywać miasta korzystając z map jako wzorca.
#23
(25-09-2017, 17:03)Jasina napisał(a): Wystarczyło by mi aby pojawiły się napisy w odpowiednich miejscach na mapie gdzie dane miasta się znajdują, ponieważ na takiej dużej mapie ciężko złapać orientacje a chciałem zrobić to precyzyjnie, nie "na oko". Potem gdy będę miał wszystko na miejscu, łatwo mi będzie już ręcznie usytuowywać miasta korzystając z map jako wzorca.

No to bierz skompilowaną wersję z pierwszego posta, i tam komendą import_towns.txt importujesz rzeczy z pliku tekstowego.
Korzystając z http://ade.se/ttd/scenario-import-tool możesz taki plik z miastami wygenerować automatycznie z bazy danych.


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości