Ocena wątku:
  • 5 głosów - średnia: 4.4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[DEDYKOWANY] JGR patch pack PL-experimental
(24-02-2017, 19:58)McZapkie napisał(a): koszt niwelacji terenu zmniejszony, koszt budowy murów oporowych zwiększony (tak że opłaca się robić nasypy pełnowymiarowe)

Jaki jest tego powód?
Dla mnie to cofnięcie się o 20 lat wstecz, kiedy w ogóle murów oporowych nie było, i trzeba robić najpierw nasyp i dopiero na nim tory. Nie widzę sensu w usuwaniu tego ułatwienia...
(02-03-2017, 10:57)qamil napisał(a): Jaki jest tego powód?
Dla mnie to cofnięcie się o 20 lat wstecz, kiedy w ogóle murów oporowych nie było, i trzeba robić najpierw nasyp i dopiero na nim tory. Nie widzę sensu w usuwaniu tego ułatwienia...
Przecież nic nie usuwam.
Koszt budowy 'chudego' nasypu z murem oporowym jest mniej więcej taki jaki był, ale koszt budowy szerokiego nasypu się zmniejszył.

Dzięki temu jest wybór - masz miejsce, robisz nasyp szeroki, nie masz miejsca, np. w mieście, robisz trochę droższy z murami.
To samo z górami, możesz trawersować z murem oporowym co kosztuje drożej, albo jak jest możliwość usunięcia jednej kratki wyżej, to taniej.
Oczywiście trawers w połowie góry wychodzi drogo, ale to chyba normalne, że budowa linii w górach jest kosztowna.
Aktualizacja: wersja 0.19.0, nowe wersje logging camp i 600mm
Muszę Rysha namówić żebyśmy pykneli bo dawno nie grałem u Ciebie a widzę dużo zmian Smile
Prezesie McZapkie czy jak używasz skryptu city Builder na swoim serwerze to nie masz z nim problemu? Staram się grać solo na tym skrypcie z ECS i dosłownie po starcie skrypt pada. Może byłaby możliwość podesłania zrzutu (nawet na pw) jak jest u Ciebie na serwerze ustawiony w/w.
Pozdrawiam.

BTW. Nowa wersja JGR jest dostępna: 0.20.

Edit.2
Używam wersji 117, która jest zabugowana i odrazu leci crash.
Pisał o tym LaChupacabra w tym poście. 

McZapkie pewnie używasz innej wersji. 
Cóż, zostaje szukać jakiegoś ciekawego skryptu do ECS. 
Smiley43
Obecnie nie używam City Builder tylko City Controller 7, ale go trochę przerobiłem aby działał z ECS.
Przerobione pliki wrzuciłem do katalogu script tam gdzie klient.
Dzięki za odpowiedź.
Pliki podmieniłem i nie widzę już błędu w celach gry, gdzie dwa razy występowały materiały budowlane. 28 Działanie sprawdzę później.

Natomiast teraz testuje NAI v16.
Wcześniej był Villages , ale jest on strasznie nudny (dobrze że jeszcze może determinować warunkowe powstawanie przedsiębiorstw podczas gry).
Oczywiście wszystko razem z ECS.

BTW. Wyszła ciekawa paczka z budynkami dostosowanymi do gry w wcześniejszych latach (1700). Można wszystkie grf (tj. 3) wprowadzić razem do gry (nie gryzą się). Paczka jest pod tym linkiem. Warta uwagi. Miasta wyglądają bardzo ciekawie.  Nawet w wieku XX.  Smiley16

Pozdrawiam.
W związku z moim wyjazdem za wielką wodę, serwer będzie nieczynny do końca sierpnia.
Nie "wykrywa" mi serwera :I
(15-09-2017, 16:34)jas777_PL napisał(a): Nie "wykrywa" mi serwera :I

No przecież pisałem że na czas wakacji wyłączone.
Już włączyłem, wersja JGR 0.21.0, zamiast ECS tytułem eksperymentu dałem nowy FIRS z ekonomią "górniczo-hutniczą".
Wyłączyłem też skrypt do miast, bo nowy patch daje możliwość kontroli wzrostu miasta w zależności od ilości transportowanego towaru.
Planujesz w najbliższym czasie włączyć ponownie serwer?
Tak, jak wyjdzie nowa wersja JGR, bo obecną skopałem próbując dokompilować jeden patch i nie chce mi się ściągać wszystkiego i kompilować od początku.
Nowa wersja będzie miała ciekawy fiuczer: multiple docks (jedna stacja może mieć kilka doków)
Dziś wieczorem odpalam serwer z wersją JGR 0.22.0


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości