Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zgłaszanie rekordów
#21
Serwer: PKP
Gracze: Piotr
Rafineria : 8,112 Skrzyń towarów
[img][Obrazek: out.php?i=625379_piotr-transport-14ty-lis-2007.png][/img]

//niemiec: dodane
#22
Dodano punkt 5!
#23
Serwer: PKP
Firma: KJ(KeyJey)[PL] Corporation
Tartak: 4,200 ton

[Obrazek: 652tartak.png]

//niemiec: dodane
#24
Serwer: PKP
Firma: KJ(KeyJey)[PL] Corporation
Las 1: 910 ton drewna
Las 2: 702 tony drewna

[Obrazek: 541lasy.png]

//niemiec: dodane
#25
Serwer: PKP

Firma: KJ(KeyJey)[PL] Corporation

Gracz: KJ(KeyJey)[PL]

WIELKOŚĆ MIASTA: 1,142,441 (wciąż rosło)
Smiley16

[Obrazek: 908miasto.png]
[Obrazek: 881miasto_2.bmp]
[Obrazek: 277miasto3.bmp]


.sav   MILIONOWE MIASTO BY KJ(KeyJey)[PL] SERWER PKP.sav (Rozmiar: 1.39 MB / Pobrań: 235)

//niemiec: dodane
#26
Zmieniono treść punktu 4, 5 i 6. Proszę pilnie się z nimi zapoznać.
#27
Sorry Sander, namieszałem przy moderacji. Wklejam Twój post:
(07-10-2013, 21:19)Sander napisał(a):
(07-10-2013, 20:10)niemiec napisał(a): Zmieniono treść punktu 4, 5 i 6. Proszę pilnie się z nimi zapoznać.

ale gdzie omg...

http://openttd-polska.pl/Temat-Zg%C5%82a...ord%C3%B3w

tu?

nie ma punktow..

A co masz w pierwszym poście? http://openttd-polska.pl/Temat-Zg%C5%82a...5#pid12125
#28
Serwer: PKP
Firma: KJ(KeyJey)[PL] Transport
Gracz: KJ(KeyJey)[PL]
Przychód Firmy: 71.527.000 [(nie mam pojęcia co jeszcze z tego sava można wyciągnąć, ale firma całkiem całkiem Smile )]
[Obrazek: 863Nowy_obraz_mapy_bitowe.jpg]


Załączone pliki
.sav   KJ(KeyJey)[PL] Transport, 17th Jan 1997.sav (Rozmiar: 1.44 MB / Pobrań: 118)
#29
KJ, dorzuć jeszcze szczegóły oceny firmy.
#30
Hmm nie wiem czy o to chodziło ale wszystko wrzucam Big Grin

[Obrazek: 131Nowy_obraz_mapy_bitowe.jpg]

//niemiec: odrzucone
#31
(31-07-2013, 20:23)niemiec napisał(a): [*]Ilość przewożonego ładunku, przychód i ocena działalności firmy jest ustalana według okna szczegółów dot. oceny działalności firmy (wykres oceny działalności firmy →szczegóły (prawy górny róg).
#32
Serwer PKP
Gracz : Mama

Osiągnięto MAKSYMALNĄ MOŻLIWĄ produkcję kopalni węgla 2,295

[Obrazek: 719Krecik_Transport_31st_.png]


Ciekawostka :

Maksymalna produkcja w danym miesiącu to (losowo) 2040 albo 2295, wyjątkiem jest las 2550
#33
Serwer: PKP
Gracze: Mama, KJ(KeyJey)[PL]
Produkcja Papieru: 7,125 ton

[Obrazek: 371Nowy_obraz_mapy_bitowe.jpg]

//niemiec: dodane


Załączone pliki
.sav   Mama,KJ(KeyJey)[PL],Sander,Cryo, 7th Dec 2004.sav (Rozmiar: 1.56 MB / Pobrań: 110)
#34
Serwer: PKP
Gracze: Sander
Produkcja Goodsów: 5,736 ton

[Obrazek: 688Nowy_obraz_mapy_bitowe.bmp]

//niemiec: dodane


Załączone pliki
.sav   Mama,KJ(KeyJey)[PL],Sander,Cryo, 11th Aug 2006.sav (Rozmiar: 1.56 MB / Pobrań: 104)
#35
Serwer PKP Arctic
Gracze: KJ(KeyJey)[PL], Sander
Kopalnia Węgla : 1476 (bylo lepiej... ale ktos musiał cala noc grac ;_Wink

http://img703.imageshack.us/img703/5505/65yr.png

//niemiec:dodane
#36
Serwer PKP Arctic
Gracze: Sander, Mama
Papier: 9040T
[Obrazek: wodo.png]
//niemiec: dodane
#37
Serwer PKP klimat ARKTYCZNY
niestety z powodów sprzętowych gdzie już PC nie wyrabiał z Ram'em musiałem przerwać grę w 2014 roku...
screeny zrobione na singlu ale z tego co wiem niemiec ma także save z gry.

a więc:
Zakład Papierniczy: 23.775 (dla ciekawostki dodam że w porywach dochodziło do 26.500),
Drukarnia: 10.713 (dochodziło czasem do 12.300),
Lasy: 2.295 i 2.151,
Wartość firmy: 2.840.173.332 Funty co daje z tego co pamiętam 17.041.039.992 PLN

http://speedy.sh/pwDNX/kozackiBOHUN-suro...z-2014.sav

[Obrazek: Nowy_obraz_mapy_bitowej.png]
#38
(30-10-2013, 23:02)KOZACKI BOHUN napisał(a): Serwer PKP klimat ARKTYCZNY
niestety z powodów sprzętowych gdzie już PC nie wyrabiał z Ram'em musiałem przerwać grę w 2014 roku...
screeny zrobione na singlu ale z tego co wiem niemiec ma także save z gry.

a więc:
Zakład Papierniczy: 23.775 (dla ciekawostki dodam że w porywach dochodziło do 26.500),
Drukarnia: 10.713 (dochodziło czasem do 12.300),
Lasy: 2.295 i 2.151,
Wartość firmy: 2.840.173.332 Funty co daje z tego co pamiętam 17.041.039.992 PLN

http://speedy.sh/pwDNX/kozackiBOHUN-suro...z-2014.sav

Mówiłem Ci cos na ten temat...

http://openttd-polska.pl/Og%C5%82oszenie...TTD-POLSKA

Cytat:5. Nie prowadzimy dwóch firm jednocześnie.
#39
(30-10-2013, 23:02)KOZACKI BOHUN napisał(a): niestety z powodów sprzętowych gdzie już PC nie wyrabiał z Ram'em musiałem przerwać grę w 2014 roku...

Wywal w diabły zBase... Sad
Programiści OTTD sami otwarcie przyznają, że proces renderowania grafik 32bpp trwa do kilkuset razy dłużej niż zwykłych 8bpp...
#40
na PCie nie mam zBase, mimo to nie dał rady już


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości