Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
OpenTTD Real Time
#21
No na początku grę trzebaby przyspieszyć choć trochę.
#22
Trochę ciężko jest mi wyobrazić sobie taką rozgrywkę... zwłaszcza oczekiwanie kilku dni, tygodni na rezultaty włożonej pracy. Nie wiem, na razie powstrzymam się od oceny. W każdym bądź razie widzę tu jednak pewien potencjał, zwłaszcza ten związany z ograniczeniami sprzętowymi, które w przypadku zwykłej gry bardzo ograniczają możliwości rozwoju sieci. Tutaj, ponieważ komputery miałyby o wiele więcej czasu na obliczenia, można by było tworzyć prawdziwe firmy molochy na też znacznie większych mapachSmile To by mogło być całkiem ciekawe, ale mimo wszystko wolałbym jednak widzieć choć minimalny ruch tych pociągów i pojazdów.

(02-08-2016, 17:12)P_I_T_E_R napisał(a): No na początku grę trzebaby przyspieszyć choć trochę.

Niekoniecznie, można by było po prostu zwiększyć limit maksymalnej pożyczki. Przy dużym spowolnieniu i wyższych kosztach nawet do 1mld zł
#23
Mam nadzieje ,że uda się to na serwer wprowadzić
#24
To co jednak nie będzie realtime w sensie per se że będe próbówał robić jak najbardziej realistyczną rozgrywke pod względem czasowym. Wolałbym tu widzieć fajną gre gdzie nie trzeba dużo klikać i gdzie koszty trzeba odpowiednio kalkulować.

Ale zobaczymy co z tego będzie Smile. Narazie pisze do was z Lwowa i nad tym nie pracuje. A więc блін Wink
#25
(03-08-2016, 19:46)shoter napisał(a): ...gdzie koszty trzeba odpowiednio kalkulować.

Dobranie odpowiednich kosztów, stawek i ogólnie zasad zarabiania to już zupełnie inna beczka i raczej o wiele głębsza niż samo spowolnienie gry, czy też samego czasu w grze. Pytanie, co tak naprawdę, konkretniej chciałbyś osiągnąć? Bo samo "fajna gra" za wiele tutaj nie określa - elementów, które można albo też przydałoby się zmienić jest ogromna ilość.
#26
Mam pewne pomysły wraz z grupą w której jestem i postaram sie je zrealizować. Sorry ale nie chce pisać co to za pomysły na ten moment.
#27
(05-08-2016, 10:31)shoter napisał(a): Mam pewne pomysły wraz z grupą w której jestem i postaram sie je zrealizować. Sorry ale nie chce pisać co to za pomysły na ten moment.

Ok, rozumiem. No to życzę powodzenia i wytrwałości.Smile
Może wkrótce wkleję na forum w jakimś innym temacie parę swoich pomysłów. Trochę się ich nazbierało, a że mam dwie lewe ręce w kodowaniu, to niestety leżą i się kurzą. Może coś Cię zainspirujeWink
#28
(25-07-2016, 08:34)shoter napisał(a): - Powyższa zmiana ciągnie za sobą konieczność zmian w timetable żeby nie były liczone w dniach

Przecież w opcjach jest wybór między dniami a tyknięciami gry. Przy zmiennej długości czasu wystarczy wybrać tyknięcia gry, więc to jest raczej z głowy Wink
#29
Wersja r4:
* Naprawiono zegarek
* Produkcja towarów pochodnych nie ulega zmniejszeniu
* Ulepszono sposób obliaczania produkcji towarów
* Zmieniono sposób obliaczania kosztów destrukcji otoczenia.

Dodany link do repo w pierwszym poście.
#30
Gdyby faktycznie istniałby serwer z tym znacznym spowolnieniem czasu to bym chętnie pograł. Big Grin
Znając mnie to ja zwykle bardzo wolno buduję, więc dla mnie taki OpenTTD będzie pasował. Smile
#31
Fajne xD
#32
Wink 
Na początku strasznie długo trzeba by było czekać na pieniądze i trudno było zacząć, ale jak by serwer istniał chętnie bym pograł od czasu do czasu.


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości