Ankieta: Czy chcesz zmniejszenia zysku z pasażerów?
Ankieta jest zamknięta.
Tak.
50.00%
4 50.00%
Nie.
37.50%
3 37.50%
Jest mi to obojętne.
12.50%
1 12.50%
Razem 8 głosów 100%
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie [Wyniki ankiety]

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Mapa Polski] - Zmniejszenie zysku z pasażerów
#1
Jak widać na serwerze zarabianie na pasażerach jest znacznie bardziej lukratywne niż z innych towarów. Proponuję zmniejszenie zysku z pasażerów w jakikolwiek sposób. Wg mnie najlepszy byłby zysk z poziomu najbardziej dochodowego towaru.
Zapraszam do dyskusji.
#2
Jestem na nie. Musi coś być prostego dla przeciętnego gracza.
#3
Przejrzyj sobie wykres stawek za towary. Pasażerowie wcale nie są najbardziej dochodowi. Zarabia się więcej, bo skład nie jedzie na pusto w jedną stronę. Dodatkowo daj jakiś sposób na zmianę cen.
#4
po 1 mi to jest obojetne po 2 bez dodatkowego grfa jakiegos nie da sie modyfikowac stawek.

Jesli juz to mozna zmienic szybkosc rozrostu miast aby nie genererowaly tryliarda pasazerow.

Sorry taki klimat
#5
(10-05-2016, 22:40)niemiec napisał(a): [...] Dodatkowo daj jakiś sposób na zmianę cen.

Reduced Passenger Payment (50%) lub Manpower (30%).
Ludzie piszą o takiej opcji z ustawień "Advanced Setting -> Economy-> Towns -> "Town cargo generation factor"". Daje chyba 0,5 mniejsza produkcje ludzi.
(10-05-2016, 22:46)Sander napisał(a): Jesli juz to mozna zmienic szybkosc rozrostu miast aby nie genererowaly tryliarda pasazerow.
#6
To głosowanie przeszło? Bo na razie nie widzę zmian.
#7
Hej,
Nie będzie wdrażane, ponieważ ustawiliśmy wolniejszy rozwój miast.
#8
(22-05-2016, 12:53)Mouse napisał(a): Hej,
Nie będzie wdrażane, ponieważ ustawiliśmy wolniejszy rozwój miast.
Ten "Wolniejszy rozwój miast" oznacza, że i tak po kilku latach niemal każde miasto może osiągnąć wielkość kilkunastu tysięcy mieszkańców czyli będzie produkować tysiące pasażerów. Po kilkudziesięciu latach za pomocą >JEDNEGO< kucyka można rozbudować każde miasto do ponad 100 000! Powiedz Mouse, Niemiec jak to się ma choćby do produkcji 80 ton mniej dochodowego(!) w transporcie węgla, na którym zarabia się tylko w jedną stronę i całego łańcucha dostaw, aby tą produkcję zwiększyć??? Prawdę mówiąc, to ja nie wiem po jaką cholerę jest ten cały rozbudowany przemysł FIRS'a, skoro w żaden sposób nie da się zbudować na nim konkurencyjnej firmy wobec kogoś, kto zajmuje się pasażerką (albo śmieciami). 92 Ok, można... ale co najwyżej wobec firmy jakiegoś pięciolatka, który pierwszy raz ma kontakt z tą grą. O to wam chodzi z tymi ustawieniami? Btw. Tym obniżeniem limitu kredytowego jeszcze bardziej utwierdziliście, że przemysłem nie warto się zajmować.

Btw2. Jak to będzie z tym cargodistem dla towarów? Była już o nim mowa chyba w niejednym wątku. To naprawdę jest złe ustawienie, a już zwłaszcza dla FIRS'a.
#9
(15-07-2016, 01:40)LaChupacabra napisał(a):
(22-05-2016, 12:53)Mouse napisał(a): Hej,
Nie będzie wdrażane, ponieważ ustawiliśmy wolniejszy rozwój miast.
Ten "Wolniejszy rozwój miast" oznacza, że i tak po kilku latach niemal każde miasto może osiągnąć wielkość kilkunastu tysięcy mieszkańców czyli będzie produkować tysiące pasażerów. Po kilkudziesięciu latach za pomocą >JEDNEGO< kucyka można rozbudować każde miasto do ponad 100 000! Powiedz Mouse, Niemiec jak to się ma choćby do produkcji 80 ton mniej dochodowego(!) w transporcie węgla, na którym zarabia się tylko w jedną stronę i całego łańcucha dostaw, aby tą produkcję zwiększyć??? Prawdę mówiąc, to ja nie wiem po jaką cholerę jest ten cały rozbudowany przemysł FIRS'a, skoro w żaden sposób nie da się zbudować na nim konkurencyjnej firmy wobec kogoś, kto zajmuje się pasażerką (albo śmieciami). 92 Ok, można... ale co najwyżej wobec firmy jakiegoś pięciolatka, który pierwszy raz ma kontakt z tą grą. O to wam chodzi z tymi ustawieniami? Btw. Tym obniżeniem limitu kredytowego jeszcze bardziej utwierdziliście, że przemysłem nie warto się zajmować.

Btw2. Jak to będzie z tym cargodistem dla towarów? Była już o nim mowa chyba w niejednym wątku. To naprawdę jest złe ustawienie, a już zwłaszcza dla FIRS'a.

Akurat teraz tak nie można rozbudować miast. A wysypiska śmieci są przesunięte do mniejszych miast (akurat to spowodowało, że nie opłaca się w ogóle ich obsługiwać).
Masz jednak rację, że pasażerka jest zbyt dochodowa. Może na początku jest inaczej, ale gdy zdobędzie się pieniądze na rozbudowę i łączy dalsze miasta, miliony przychodzą nadal.


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości