Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kolej Polish PKP Narrow-gauge Set
#61
(30-12-2016, 00:28)McZapkie napisał(a): ...w sumie myślę, że mogłyby być oba wagony, ale na innej zasadzie.
Po prostu kupując wagon 1Aw miało by się opcję przebudowy, za dopłatą, na wagon motorowy...

Trochę pokrętna logika, IMHO. Nawet jeśli OTTD to "łyka", to szukanie pojazdu trakcyjnego wśród wagonów na liście zakupu może powodować lekkie zakłopotanie. Wink
Przebudowa wagonu na szynobus to jednak znaczenie większa ingerencja w jego konstrukcję, aniżeli "prosta" przebudowa z 2 na 1 klasę, zmiana ilości członów, itp.
#62
Właściwie to jest odwrotnie, taki wagon jest wśród lokomotyw, tyle że moc ma równą zero przed przebudową.
Można w menu zakupu dać jakąś ikonkę informacyjną.
#63
(30-12-2016, 00:28)McZapkie napisał(a): Po prostu kupując wagon 1Aw miało by się opcję przebudowy, za dopłatą, na wagon motorowy (tak zrobiłem w secie 600mm).

Szczerze mówiąc, to z 'klasą rumuńską' trzeba było by zrobić podobnie, w końcu to bliźniacze konstrukcje z MBxd2. Skoro mamy dane 1Aw/M, na razie sobie odpuśćmy Konstala, kiedy set będzie grywalny można będzie myśleć nad kolejnymi pojazdami.
#64
No nie do końca to samo, bo MBxd2 było konstrukcją fabrycznie nową, podobnie Konstal, a krośniewicki MBxd1 to warsztatowa samoróbka.

Czy macie dane do węglarek?
#65
eu07.pl/forum/index.php?topic=25038.0

Tu jest sporo danych nt. węglarek, jeśli chodzi o 5Ww i 6Ww to ładowność wynosi 17t. Niestety o prędkości nic nie ma, ale będzie to około 40 km/h
#66
http://www.gkw.pl/pl-tabor.htm
Sporo informacji, jednak o taborze na 785mm... Zacząłem już nawet rysować węglarkę Wddxhp, ale czy to się przyjmie w secie? (na bazie Wddxhp łatwo można zrobić platformę Pddxh oraz wagon kryty Kddxh)
#67
Wddxhp jak najbardziej się przyjmie, widziałem takie w Przeworsku na 750mm.
#68
Węglarka Wddxhp będzie jutro, jak oddadzą mi laptopa z naprawy. Tymczasem wpadłem na pomysł wagonu letniego- letniaka. WZOROWANY na Żuławskim 3Kw, jego pojemność (25 pas.) dyskwalifikuje go z normalnego ruchu liniowego, cena wynosi minimalnie więcej niż zwykłych wagonów osobowych, to samo z kosztami utrzymania. Może być łączony w skład max. 4 wagonów swojego typu, nie można mieszać z innymi typami. Wzamian dawał by dwukrotnie większy przychód (jak powszechnie wiadomo, na kolejkach wąskotorowych lubią się cenić Tongue). Jutro postaram się o grafiki, a jeśli macie jakieś uwagi do pomysłu- chętnie wysłucham.

Pozdrawiam, Jakub
#69
(08-01-2017, 19:56)Sikoreł napisał(a): Węglarka Wddxhp będzie jutro, jak oddadzą mi laptopa z naprawy. Tymczasem wpadłem na pomysł wagonu letniego- letniaka. WZOROWANY na Żuławskim 3Kw, jego pojemność (25 pas.) dyskwalifikuje go z normalnego ruchu liniowego, cena wynosi minimalnie więcej niż zwykłych wagonów osobowych, to samo z kosztami utrzymania. Może być łączony w skład max. 4 wagonów swojego typu, nie można mieszać z innymi typami. Wzamian dawał by dwukrotnie większy przychód (jak powszechnie wiadomo, na kolejkach wąskotorowych lubią się cenić Tongue). Jutro postaram się o grafiki, a jeśli macie jakieś uwagi do pomysłu- chętnie wysłucham.

Pozdrawiam, Jakub

W jakich setach są turyści (wożeni są chyba do jakiejś wieży albo zamku)? Taki wagon mógłby mieć jako towar właśnie turystów.
#70
(08-01-2017, 22:24)Walter Novotny napisał(a):
(08-01-2017, 19:56)Sikoreł napisał(a): Węglarka Wddxhp będzie jutro, jak oddadzą mi laptopa z naprawy. Tymczasem wpadłem na pomysł wagonu letniego- letniaka. WZOROWANY na Żuławskim 3Kw, jego pojemność (25 pas.) dyskwalifikuje go z normalnego ruchu liniowego, cena wynosi minimalnie więcej niż zwykłych wagonów osobowych, to samo z kosztami utrzymania. Może być łączony w skład max. 4 wagonów swojego typu, nie można mieszać z innymi typami. Wzamian dawał by dwukrotnie większy przychód (jak powszechnie wiadomo, na kolejkach wąskotorowych lubią się cenić Tongue). Jutro postaram się o grafiki, a jeśli macie jakieś uwagi do pomysłu- chętnie wysłucham.

Pozdrawiam, Jakub

W jakich setach są turyści (wożeni są chyba do jakiejś wieży albo zamku)? Taki wagon mógłby mieć jako towar właśnie turystów.

Turyści są w ECS (Town Vector).
#71
Opcja ciekawa, ale weźmy pod uwagę że nie wszyscy używają ECS. Chyba że w ECS byli by turyści, a w pozostałych setach przemysłowych pasażerowie. (Nie wiem, może napisałem coś oczywistego Tongue)
#72
Węglarka Wddxhp. Ładowność 18 ton, Vmax=40 km/h, hamulec powietrzny. Na jej podstawie można szybko i łatwo narysować wagon kryty i platformę. I tu moje pytanie- czy ktoś spotkał Pddxh i Kddxh na rozstawie 750mm?


Załączone pliki Obrazki
   


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości