Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Inne Patch - Więcej firm
#1
Podwyższa maksymalny limit firm do 240.

Patch oparty na wersji 1.6.1

Binarki dla windowsa (zbudowane na MSVC2015):
https://milek7.pl/openttd-more_companies...32.exe.zip

https://milek7.pl/openttd-more_companies...64.exe.zip


Załączone pliki
.zip   more_companies_v4.patch.zip (Rozmiar: 25.46 KB / Pobrań: 26)
#2
Sory, że zapytam, ale... po co?Smile  Jeszcze żaden set nie zbliżył się nawet do 100, nie wiem czy w ogóle we wszystkich setach razem byłoby te 160, które może być w obecnej wersji gry? Hmm... wiesz, jak już bawisz się w zwiększanie możliwości gry, to może dałbyś radę zwiększyć limit dostępnych rodzai dróg, tak aby można było budować np. drogi z limitem prędkości... albo to samo z torami, aby mogło być ich więcej niż obecne 14 rodzai przez co nawet NuTrack z Wired'em potrafią się nieźle pogryźćSmile
#3
Przypuszczam że coś co się pomieszało. Jaki set, jakie 160?
Ten patch zwiększa maksymalną ilość firm, tych sterowanych przez graczy lub AI z obecnego 15 do 240.
#4
Czytanie ze zrozumieniem... fakt faktem nigdy nie gralem z AI (Oprocz pierwszej oryginalnej wersji TT) ale moglo by byc ciekawie przy chociazby 200 przeciwnikach na mapie Big Grin współdzielenie torowiska tez by sie przydalo w takim przypadku
#5
Ciekawe, jak sobie radzą z tym rozszerzeniem dodatki GRF? Dokumentacja GRF zakłada tylko 16 company colors... Czy firmy współdzielą kolory?
#6
Tak, po wyczerpaniu puli 16 kolorów przypisywany jest losowy kolor.
#7
W ramach testów Tongue:
[Obrazek: lLP2Eak.png]
#8
Moglby generowac losowe nazwy, chociazby bazujac na miescie niedaleko badz towarze od ktorego zacznie Tongue
#9
Ale to co mi do tego? To kwestia AI jak sobie nazwie firmę.
#10
A ja mam pytanie. Gdzie i jak to wgrać?
#11
Jeśli masz takie pytania to obawiam się że możesz sobie nie poradzić.

Ale jak chcesz się bawić dalej to masz, w tym linku jest WSZYSTKO opisane.

https://wiki.openttd.org/Category:Compiling_OpenTTD
#12
To działa też na multiplayer? Bo z tego co czytałem, głównym powodem trzymania się 15 firm jest ograniczone miejsce w ramce przesyłającej informacje o serwerze.
#13
Działa. Głównym problemem było to że numer firmy w strukturze kafelka trzymany był w 4 lub 5 bitach, ale udało mi się powpychać więcej bitów do innych pól (m4 i m6). Szczegóły w zpatchowanym docs/landscape.html.

Inną sporą zmianą była zmiana sposobu przechowywania bitmasek firm ze zwykłej zmiennej int16 na specjalną klasę (wewnętrznie przechowuje w tablicy int64) bo gcc nie ma typów większych od int128. Ta przeróbka właściwie odpowiada za najwięcej zmian w patchu.
#14
Wrzuciłem nową wersję, poprawki w GUI. Przy okazji wrzuciłem skompilowane binarki dla windowsa.


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości