Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Inne ECS industry extension set
#1
Słabym punktem dodatku ECS jest dowożenie paliwa, pojazdów i wody do miast. Potrzebne są w tym celu specjalne budowle takie jak stacje benzynowe, salony samochodowe (to takie coś wyglądające jak cyrk) lub wieże ciśnień.
Pomijając już fakt, że trzeba zainstalować specjalny zestaw budynków (TTRS albo ECS houses), to występują problemy takie, jak burzenie budynków i powstawanie ich w innych miejscach.
Szczególnie narażone są stacje benzynowe - ciągle 'wędrują' wraz z obrzeżem miasta, jeśli się ono rozwija.
Powoduje to, ze nieustannie trzeba kontrolować akceptację stacji i przenosić przystanki - co w przypadku multiplayer rozwala sens gry (nie mówiąc o potencjalnej możliwości sabotażu przez wyburzenie).

Dlatego stworzyłem zestaw przemysłowy pozwalający na budowę w mieście odbiorców końcowych - są to warsztaty (od 1900, przyjmuje niewielkie ilości paliwa i pojazdów), stacja benzynowa (od 1960, przyjmuje paliwo), salon samochodowy (od 1970, przyjmuje pojazdy) i wieża ciśnień (przyjmuje wodę).

Ilość przyjmowanego towaru jest ograniczona, a szybkość konsumpcji zależy od wielkości miasta (liczonej w domach).
Obiekty można budować zastępując domy.
Ponadto stacja benzynowa i salon samochodowy mają ułamkowe akceptacje pasażerów i towarów, dzięki czemu niewiele tracimy (a w przypadku towarów możemy nawet zyskać) poziom akceptacji zastępowanych budynków.

Tak wyglądają te 4 obiekty:
[Obrazek: ECSext_town.png]
a w przypadku przeźroczystości ujawniają się ikonki stylizowane na znaki drogowe, dzięki czemu łatwo się zorientować co gdzie jest:
[Obrazek: ECSext_towntransp.png]

Dodatek jest w dodatkach online lub do pobrania stąd:
http://www.tt-forums.net/viewtopic.php?f=33&t=73917
#2
No dobrze tylko, że z "Manpowered ogfx-industries" ECS nie bardzo chce współpracować. Albo ja coś źle robię ;P
#3
Generalnie nie wolno mieszać różnych setów przemysłowych, chyba że są do tego dostosowane,
ponieważ różne są definicje towarów i się gryzą.
Dlatego specjalnie jest poblokowane używanie niekompatybilnych setów (powinien wyskoczyć czerwony komunikat błędu).

Powyższy dodatek jest przewidziany do współpracy z wektorami ECS.
Można go też stosować z FIRS (wtedy zamiast pojazdów salon samochodowy przyjmuje ENSP).
#4
A mi właśnie brakuje w Manpowered ogfx-industries salonów samochodów czy stacji benzynowej Sad Ale cóż, chce się mieć pasażerów to trzeba cierpieć XD
#5
Manpower z założenia miało być mutacją standardowego przemysłu - czyli bez żadnych nowych towarów.
Natomiast powstał SPI - taka mutacja FIRSa z elementami manpower (czyli trzeba dostarczać pasażerów do kopalń, zarówno ruda jak i węgiel muszą być dostarczone do huty aby robić stal, itp). Niestety nie ma tam ENSP, więc salony są niepotrzebne.
#6
Ciekawi mnie w tym secie możliwość dowozu jak i odbioru dóbr z jednego miasta do drugiego przy użyciu kolei. Może Zapkie mógłbyś ten dodatek opisać też pod tym względem ewentualnie dać screena z gry gdzie sprawdzi się transport kolejowy, a gdzie samochodowy Wink
#7
(31-10-2015, 04:17)KJ(KeyJey)[PL] napisał(a): Ciekawi mnie w tym secie możliwość dowozu jak i odbioru dóbr z jednego miasta do drugiego przy użyciu kolei.
Ale chodzi o ECS ogólnie czy o dodatek do ECS który tu prezentuję?
Nie bardzo rozumiem pytanie. Normalnie się wozi, ewentualnie trzeba przewidzieć wykorzystanie nadmiaru dóbr w przypadku zapchania magazynu.
#8
Na bananach nowa wersja 0.7. Poprawiłem bug - teraz konsumpcja powinna zależeć od wielkości miasta.
Dodałem nowy rodzaj przemysłu - tym razem trzeba stawiać daleko od miasta - smolarnię, coś w tym rodzaju:
http://ciekocinko.pl/wp-content/uploads/...HOME10.jpg
Ten prymitywny przemysł służył do niezbyt efektywnego i wolnego przetwarzania drewna na węgiel (drzewny) i dziegć.
W przypadku ECS łata kilka wad takich, jak problemy z przepustowością tartaków (może przejąć nadmiar drewna),
problemy z uzyskiwaniem barwników (jedyna metoda w ECS to ropa-produkty rafinacji-barwniki, co daje duże ilości barwników, których potrzeba czasem niewiele), oraz jako backup na wypadek wyczerpania kopalni węgla (nie wystarczy do podtrzymania pełnej produkcji stali ale zapobiegnie zupełnemu paraliżowi).
#9
Nowa wersja 1.1, dodałem skład magazynów budowlanych, tak więc teraz paliwo, pojazdy, woda i materiały budowlane mogą być przesyłane do tych obiektów przemysłowych, zamiast do kapryśnych budynków miejskich.

Ponadto zmieniona jest ocena stacji dla towarów masowych. Nie liczy się prędkość pojazdu (nie da się podnieść oceny w ten sposób), za to mniej liczy się ilość towaru i częstość obsługi (mniej spada).
#10
Witam.
Dzięki za ten dodatek do ECS.
Mam pytanie do Ciebie: czy można wprowadzić parametr, który ograniczałby powstawanie zakładów w zależności od roku w grze?
Często gram od 1700 roku i już jest rafineria lub fabryka samochodów, co jest nie realne (mam tylko dostępne konie - hehe).
Pozdrawiam.


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości