Ocena wątku:
  • 5 głosów - średnia: 4.4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[DEDYKOWANY] JGR patch pack PL-experimental
McZapkie - właśnie bardzo dobrze, że koszty utrzymania infrastruktury są nadproporcjonalne do jej ilości. Właśnie o to chodzi, by wybudowanie dwóch linii było trudniejsze, niż jednej, a jeszcze wymusza optymalizacje.

Poza tym, jak to było omawiane na forum - na długich trasach pociągi i tak są zyskowne, i to bardzo. Bardzo. Bardzo.
(24-02-2017, 19:58)McZapkie napisał(a): koszt niwelacji terenu zmniejszony, koszt budowy murów oporowych zwiększony (tak że opłaca się robić nasypy pełnowymiarowe)

Jaki jest tego powód?
Dla mnie to cofnięcie się o 20 lat wstecz, kiedy w ogóle murów oporowych nie było, i trzeba robić najpierw nasyp i dopiero na nim tory. Nie widzę sensu w usuwaniu tego ułatwienia...
(02-03-2017, 10:57)qamil napisał(a): Jaki jest tego powód?
Dla mnie to cofnięcie się o 20 lat wstecz, kiedy w ogóle murów oporowych nie było, i trzeba robić najpierw nasyp i dopiero na nim tory. Nie widzę sensu w usuwaniu tego ułatwienia...
Przecież nic nie usuwam.
Koszt budowy 'chudego' nasypu z murem oporowym jest mniej więcej taki jaki był, ale koszt budowy szerokiego nasypu się zmniejszył.

Dzięki temu jest wybór - masz miejsce, robisz nasyp szeroki, nie masz miejsca, np. w mieście, robisz trochę droższy z murami.
To samo z górami, możesz trawersować z murem oporowym co kosztuje drożej, albo jak jest możliwość usunięcia jednej kratki wyżej, to taniej.
Oczywiście trawers w połowie góry wychodzi drogo, ale to chyba normalne, że budowa linii w górach jest kosztowna.
Aktualizacja: wersja 0.19.0, nowe wersje logging camp i 600mm
Muszę Rysha namówić żebyśmy pykneli bo dawno nie grałem u Ciebie a widzę dużo zmian Smile


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości